Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Методика поелементного аналізу успішності при навчанні іноземних студентів підготовчих факультетів ВНЗ

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Волосюк, М. А.
dc.date.accessioned 2018-06-12T09:00:41Z
dc.date.available 2018-06-12T09:00:41Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Волосюк, М. А. Методика поелементного аналізу успішності при навчанні іноземних студентів підготовчих факультетів ВНЗ / М. А. Волосюк // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХІІІ (133). – С. 52-60. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19552
dc.description.abstract У статті повідомляється про подальший розвиток методики поелементного аналізу успішності при навчанні іноземних студентів підготовчих факультетів ВНЗ. Показано, що дану методику можливо і доцільно адаптувати до різних форм роботи на заняттях. Вона дозволяє не тільки діагностувати динаміку ходу навчання, об’єктивно оцінювати результати навчальної діяльності кожного студента і виробляти стратегію по усуненню “прогалин” в знаннях і уміннях, але й забезпечує системність і комплексність в розвитку ключових компетентностей сучасного студента, сприяє створенню атмосфери співпраці, колективної творчості при взаємодії студент-викладач, студент-студент, а також дає можливість побудови ефективної індивідуальної освітньої траєкторії розвитку кожного студента, забезпечуючи, таким чином, його належну підготовку до успішного навчання у ВНЗ і подальшої діяльності. ua
dc.description.abstract В статье сообщается о дальнейшем развитии методики поэлементного анализа успеваемости при обучении иностранных студентов подготовительных факульнетов вузов. Показано, что данную методику возможно и целесообразно адаптировать к разным формам работы на занятиях. Она позволяет не только диагностировать динамику хода обучения, объективно оценивать результаты учебной деятельности каждого студента и вырабатывать стратегию по устранению “пробелов” в знаниях и умениях, но и обеспечивает системность и комплексность в развитии ключевых компетентностей современного студента, способствует созданию атмосферы сотрудничества, коллективного творчества при взаимодействии студент-преподаватель, студент-студент, а также дает возможность построения эффективной индивидуальной образовательной траектории развития каждого студента, обеспечивая, таким образом, его надлежащую подготовку к успешной учебе в вузе и последующей деятельности. ua
dc.description.abstract The paper deals with the further develop of the method for the step-by-step analysis of foreign students’ performance during training at high school preparatory faculties. The method has been shown to be useful and expedient to adapt for various forms of work on the lessons. This allows not only diagnosing the dynamics of the training process, objectively evaluating the results of learning activities of each student and working out the strategy for elimination of “gaps” in the knowledge and skills, but also provides the consistency and complexity in the development of basic competences of a contemporary student, stimulates the atmosphere of cooperation, collective creative work during the interaction of student-teacher, and student-student, as well as gives an opportunity to construct an effective individual training trajectory for each student, and so, provides his proper preparation for successive training in a high school and further activities. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject моніторинг ua
dc.subject поелементний аналіз ua
dc.subject особистісно орієнтоване навчання ua
dc.subject індивідуальна освітня траєкторія ua
dc.subject мониторинг ua
dc.subject поэлементный анализ ua
dc.subject личностно ориентированное обучение ua
dc.subject индивидуальная образовательная траектория ua
dc.subject monitoring ua
dc.subject step-by-step analysis ua
dc.subject personally oriented training ua
dc.subject individual educational trajectory ua
dc.subject.classification 378.147.31 ua
dc.title Методика поелементного аналізу успішності при навчанні іноземних студентів підготовчих факультетів ВНЗ ua
dc.title.alternative Методика поэлементного анализа успеваемости при обучении иностранных студентов подготовительных факультетов вузов ua
dc.title.alternative The Method for Step-by-Step Analysis of Performance during Training the Foreign Students at High School Preparatory Faculties ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics