У статті повідомляється про подальший розвиток методики поелементного аналізу
успішності при навчанні іноземних студентів підготовчих факультетів ВНЗ. Показано, що дану
методику можливо і доцільно адаптувати до різних форм роботи на заняттях. Вона дозволяє не
тільки діагностувати динаміку ходу навчання, об’єктивно оцінювати результати навчальної діяльності кожного студента і виробляти стратегію по усуненню “прогалин” в знаннях і
уміннях, але й забезпечує системність і комплексність в розвитку ключових компетентностей
сучасного студента, сприяє створенню атмосфери співпраці, колективної творчості при
взаємодії студент-викладач, студент-студент, а також дає можливість побудови ефективної
індивідуальної освітньої траєкторії розвитку кожного студента, забезпечуючи, таким чином,
його належну підготовку до успішного навчання у ВНЗ і подальшої діяльності.
В статье сообщается о дальнейшем развитии методики поэлементного анализа
успеваемости при обучении иностранных студентов подготовительных факульнетов вузов.
Показано, что данную методику возможно и целесообразно адаптировать к разным формам
работы на занятиях. Она позволяет не только диагностировать динамику хода обучения,
объективно оценивать результаты учебной деятельности каждого студента и
вырабатывать стратегию по устранению “пробелов” в знаниях и умениях, но и обеспечивает
системность и комплексность в развитии ключевых компетентностей современного
студента, способствует созданию атмосферы сотрудничества, коллективного творчества
при взаимодействии студент-преподаватель, студент-студент, а также дает возможность
построения эффективной индивидуальной образовательной траектории развития каждого
студента, обеспечивая, таким образом, его надлежащую подготовку к успешной учебе в вузе и
последующей деятельности.
The paper deals with the further develop of the method for the step-by-step analysis of foreign
students’ performance during training at high school preparatory faculties. The method has been
shown to be useful and expedient to adapt for various forms of work on the lessons. This allows not
only diagnosing the dynamics of the training process, objectively evaluating the results of learning
activities of each student and working out the strategy for elimination of “gaps” in the knowledge and
skills, but also provides the consistency and complexity in the development of basic competences of a
contemporary student, stimulates the atmosphere of cooperation, collective creative work during the
interaction of student-teacher, and student-student, as well as gives an opportunity to construct an effective individual training trajectory for each student, and so, provides his proper preparation for
successive training in a high school and further activities.