У статті розглянуто шляхи впровадження інноваційних технологій навчання з використанням систем автоматизованого проектування (САПР) та можливість інтеграції міжпредметних знань, умінь і навичок учнів у процесі створення інтегрованого курсу при об’єднанні декількох навчальних дисциплін у єдиний предмет, що підвищить ефективність загальноосвітньої підготовки учнів шляхом передачі знань, умінь і навичок із креслення, інформатики і трудового навчання в інформаційно-технологічному середовищі та сприятиме формуванню інформаційно-комунікаційної та міжпредметної компетентностей, удосконаленню конструкторсько-технологічної підготовки, стимулюватиме розвиток технічної освіти. Запропоновані аспекти реалізації міжпредметних зв’язків, а також проекти уроків можуть використовуватися науково-педагогічними працівниками середньої та вищої шкіл, учнями, студентами, викладачами з підвищення кваліфікації у галузі комп’ютерної графіки в середовищі САПР і можуть бути впровадженими в навчальних закладах різного рівня акредитації.
В статье рассмотрены пути внедрения инновационных технологий обучения с использованием систем автоматизированного проектирования (САПР) и возможность интеграции межпредметных знаний, умений и навыков учащихся в процессе создания интегрированного курса при объединении нескольких учебных дисциплин в единый предмет, что повысит эффективность общеобразовательной подготовки учащихся путем передачи знаний, умений и навыков по черчению, информатике и трудового обучения в информационно-технологической среде и будет способствовать формированию информационно-коммуникационной и межпредметных компетенций, совершенствованию конструкторско-технологической подготовки, стимулировать развитие технического образования. Предложенные аспекты реализации межпредметных связей, а также проекты уроков могут использоваться научно-педагогическими работниками средней и высшей школ, учащимися, студентами, преподавателями по повышению квалификации в области компьютерной графики в среде САПР и могут быть внедренными в учебных заведениях разного уровня аккредитации.
The article examines the ways of implementation of innovative learning technologies with the use of computer aided design (CAD) and the ability to integrate interdisciplinary knowledge, abilities and skills of the students in the process of creating integrated course when combining multiple subjects in a single subject, that will increase the effectiveness of the comprehensive training of students through the transfer of knowledge, abilities and skills of drawing, computer science and labour training in the information technology environment and contribute to the formation of the information-communication and interdisciplinary competences, improvement of design and technological preparation, will stimulate the development of technical education. The suggested aspects of the implementation of the interdisciplinary connections, as well as projects of the lessons can be used by scientific and pedagogical workers of secondary and higher schools, pupils, students, teachers with advanced training in the field of computer graphics in CAD environment and can be embedded in the educational institutions of various levels of accreditation.