У статті проаналізовано поняття іншомовної комунікативної компетентності, розглянуто її зміст та структуру. Здійснено аналіз джерел досліджуваної теми та виокремлено професійні якості та чинники формування на практиці іншомовної комунікативної компетентності. Іншомовна комунікативна компетентність як важливий компонент комунікативної культури є невід’ємним складником підготовки сучасних фахівців для подальшого застосування набутих знань, умінь, навичок та особистісних якостей в іншомовному середовищі, здійснення міжмовної, міжкультурноїі міжособистісної комунікації. Формування іншомовної комунікативної компетентності полягає в такому володінні іноземною мовою, яке дозволяє використовувати її для задоволення професійних потреб, реалізації особистих ділових контактів і подальшої професійної самоосвіти та самовдосконалення.
В статье проанализированы понятия иноязычной коммуникативной компетентности, рассмотрены ее содержание и структуру. Осуществлен анализ источников исследуемой темы и выделены профессиональные качества и факторы формирования на практике иноязычной коммуникативной компетентности. Иноязычная коммуникативная компетентность как важный компонент коммуникативной культуры является неотъемлемой частью подготовки современных специалистов для дальнейшего применения полученных знаний, умений, навыков и личностных качеств в иноязычной среде, осуществление межъязыковой, межкультурной и межличностной коммуникации. Формирование иноязычной коммуникативной компетентности заключается в следующем владении иностранным языком, которое позволяет использовать ее для удовлетворения профессиональных потребностей, реализации личных деловых контактов и дальнейшего профессионального самообразования и самосовершенствования.
The article analyzes the concept of foreign language communicative competence, reviewes its content and structure. The topic sources are analized and the professional quality and factors of foreign language communicative competence formation in practice are highlighted. Foreign language communicative competence as an important component of communicative culture is an integralpart of the preparation of modern specialists for further application of knowledge, skills and personal qualities in a foreign language environment, the implementation of cross-language, cross-cultural and interpersonal communication. The formation of foreign language communicative competenceis the part of foreign languages mastery, which allows to meet the professional needs, to realize personal business contacts and further professional self-education and self-improvement.