Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Зміст підготовки майбутніх вчителів трудового навчання та технологій до педагогічної взаємодії як об’єкт проектування

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Андрощук, І. В.
dc.date.accessioned 2018-06-11T10:30:41Z
dc.date.available 2018-06-11T10:30:41Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Андрощук, І. В. Зміст підготовки майбутніх вчителів трудового навчання та технологій до педагогічної взаємодії як об’єкт проектування / І. В. Андрощук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 13 : Проблеми трудової та професійної підготовки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 8. - С. 8-12. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19530
dc.description.abstract В статті акцентовано увагу на важливості проектування змісту підготовки фахівців як педагогічній проблемі. Проаналізовано сучасні підходи до компонентів побудови змісту освіти. Визначено, що основними компонентами побудови змісту підготовки майбутніх вчителів трудового навчання та технологій до педагогічної взаємодії є: джерела змісту; чинники, що впливають на зміст освіти; принципи добору змісту освіти, критерії визначення конкретного змісту навчального матеріалу; методи добору змісту навчального предмету. Розкрито зміст професійної підготовки майбутніх вчителів технологій до педагогічної взаємодії як цілісної системи, яка включає ціннісно-мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, особистісний і творчий компоненти та забезпечує формування готовності до педагогічної взаємодії. Проаналізовано дослідження щодо виділяння рівнів освіти. На основі узагальнення розглянуто проектування змісту освіти майбутніх вчителів трудового навчання та технологій до педагогічної взаємодії на чотирьох рівнях: рівень освітньо-професійної програми; рівень навчальних планів; рівень навчальної програми дисципліни; рівень навчальної теми. Відображено вимоги до проектування змісту на кожному з визначених рівнів. ua
dc.description.abstract В статье акцентировано внимание на важности проектирования содержания подготовки специалистов как педагогической проблеме. Проанализированы современные подходы к компонентам построения содержания образования. Определено, что основными компонентами построения содержания подготовки будущих учителей трудового обучения и технологий к педагогическому взаимодействию являются: источники содержания; факторы, влияющие на содержание образования; принципы отбора содержания образования, критерии определения конкретного содержания учебного материала; методы отбора содержания учебного предмета. Раскрыто содержание профессиональной подготовки будущих учителей технологии к педагогическому взаимодействию как целостной системы, включающей ценностно-мотивационный, когнитивный, деятельностный, личностный и творческий компоненты и обеспечивающей формирование готовности к педагогическому взаимодействию. Проанализированы исследования где изучалась проблема выделения уровней образования. На основе обобщения рассмотрено проектирование содержания образования будущих учителей трудового обучения и технологий к педагогическому взаимодействию на четырех уровнях: уровень образовательно-профессиональной программы; уровень учебных планов; уровень учебной программы дисциплины; уровень учебной темы. Отражены требования к проектированию содержания на каждом из определенных уровней. ua
dc.description.abstract The article focuses attention on the importance of planning the content of specialist training as a pedagogical problem. Modern approaches to the components of the structure of education content are analyzed. The sources of content; factors that affect the content of education; principles of selection of the content of education, the criteria of defining the specific content of teaching material; the methods of selection of a subject content are defined as the main components of the content of training of future teachers of handicraft and technologies for pedagogical interaction. The content of professional training of future teachers of technologies for pedagogical interaction as a comprehensive whole that includes motivation-value, cognitive, activity, personality and creative components and ensures formation of readiness to pedagogical interaction is examined. Research into distinguishing education levels is analyzed. On the basis of generalization the article presents planning the content of training of future teachers of handicrafts and technologies for pedagogical interaction on the following levels: the level of an educational-professional program; the level of a syllabus; the level of a subject curriculum; the level of a learning topic. The requirements to planning the content on each level are presented. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject зміст ua
dc.subject підготовка ua
dc.subject вчитель трудового навчання та технологій ua
dc.subject педагогічна взаємодія ua
dc.subject содержание ua
dc.subject подготовка ua
dc.subject учитель трудового обучения и технологий ua
dc.subject педагогическое взаимодействие ua
dc.subject проектирование ua
dc.subject проектування ua
dc.subject content ua
dc.subject training ua
dc.subject teacher of handicraft and technologies ua
dc.subject pedagogical interaction ua
dc.subject planning ua
dc.subject.classification 378 ua
dc.title Зміст підготовки майбутніх вчителів трудового навчання та технологій до педагогічної взаємодії як об’єкт проектування ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics