ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Rina Avinash Pitale Puradkar![]() |
|
dc.date.accessioned | 2018-06-06T10:45:49Z | |
dc.date.available | 2018-06-06T10:45:49Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Rina Avinash Pitale Puradkar. Mahatma Gandhi’s education policy in pre and post colonial India = Освітня політика Магатма Ґанді в до- і постколоніальній Індії / Rina Avinash Pitale Puradkar // Освітній дискурс : Гуманітарні науки : зб. наук. праць = Educational discourse : Humanities sciences : collection of scientific papers. – Київ : ПП «Вид-во «Гілея»», 2018. – Вип. 4 (3-4). – С. 91-104. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19477 | |
dc.description.abstract | The main objective was to find the possible answers to the above mention problem and its impact. As a part of this research, we have to recognised that the greatness of the Indian system of education, during the periods when it proved to be more fruitful in producing great multisided systems of knowledge, in developing profound and inspiring systems of conduct and character building, in creating economic, social, political and stable systems of civilization, stability and prosperity and in creating inspiring multisided forms of art, literature and other aesthetic and pulsating activities for over all development of man in post colonial India. | ua |
dc.description.abstract | Головна мета полягала в тому, щоб знайти можливі відповіді на згадану вище проблему та її вплив. Як частину цього дослідження, ми повинні визнати велич індійської системи освіти в ті періоди, коли вона виявилась більш плідною у виробництві великої багатогранної системи знань, у розробці глибоких та надихаючих систем поведінки та побудови особистості, в створенні економічних, соціальних, політичних та стабільних систем цивілізації, стабільності та процвітання, а також у створенні натхненних багатогранних форм мистецтва, літератури та інших естетичних заходів для розвитку людини в постколоніальній Індії. | ua |
dc.language.iso | en | ua |
dc.publisher | ПП "Вид-во "Гілея"' | ua |
dc.subject | pre- and post- Colonial India | ua |
dc.subject | British rule | ua |
dc.subject | Macaulayan education system | ua |
dc.subject | education crisis | ua |
dc.subject | Clerk making machine | ua |
dc.subject | Indian pedagogy | ua |
dc.subject | Nai talim | ua |
dc.subject | non-violence | ua |
dc.subject | swaraj | ua |
dc.subject | holistic education pattern | ua |
dc.subject | до- і постколоніальна Індія | ua |
dc.subject | британське правління | ua |
dc.subject | система освіти Макаулая | ua |
dc.subject | освітня криза | ua |
dc.subject | машина з виготовлення клерків | ua |
dc.subject | індійська педагогіка | ua |
dc.subject | Най талім | ua |
dc.subject | ненасильство | ua |
dc.subject | сварадж | ua |
dc.subject | цілісний підхід до освіти | ua |
dc.subject.classification | 37.014(092)(540) “1915/1948” | ua |
dc.title | Mahatma Gandhi’s education policy in pre and post colonial India | ua |
dc.title.alternative | Освітня політика Магатма Ґанді в до- і постколоніальній Індії | ua |
dc.type | Article | ua |