Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Rina Avinash Pitale Puradkar
dc.date.accessioned 2018-06-06T10:45:49Z
dc.date.available 2018-06-06T10:45:49Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Rina Avinash Pitale Puradkar. Mahatma Gandhi’s education policy in pre and post colonial India = Освітня політика Магатма Ґанді в до- і постколоніальній Індії / Rina Avinash Pitale Puradkar // Освітній дискурс : Гуманітарні науки : зб. наук. праць = Educational discourse : Humanities sciences : collection of scientific papers. – Київ : ПП «Вид-во «Гілея»», 2018. – Вип. 4 (3-4). – С. 91-104. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19477
dc.description.abstract The main objective was to find the possible answers to the above mention problem and its impact. As a part of this research, we have to recognised that the greatness of the Indian system of education, during the periods when it proved to be more fruitful in producing great multisided systems of knowledge, in developing profound and inspiring systems of conduct and character building, in creating economic, social, political and stable systems of civilization, stability and prosperity and in creating inspiring multisided forms of art, literature and other aesthetic and pulsating activities for over all development of man in post colonial India. ua
dc.description.abstract Головна мета полягала в тому, щоб знайти можливі відповіді на згадану вище проблему та її вплив. Як частину цього дослідження, ми повинні визнати велич індійської системи освіти в ті періоди, коли вона виявилась більш плідною у виробництві великої багатогранної системи знань, у розробці глибоких та надихаючих систем поведінки та побудови особистості, в створенні економічних, соціальних, політичних та стабільних систем цивілізації, стабільності та процвітання, а також у створенні натхненних багатогранних форм мистецтва, літератури та інших естетичних заходів для розвитку людини в постколоніальній Індії. ua
dc.language.iso en ua
dc.publisher ПП "Вид-во "Гілея"' ua
dc.subject pre- and post- Colonial India ua
dc.subject British rule ua
dc.subject Macaulayan education system ua
dc.subject education crisis ua
dc.subject Clerk making machine ua
dc.subject Indian pedagogy ua
dc.subject Nai talim ua
dc.subject non-violence ua
dc.subject swaraj ua
dc.subject holistic education pattern ua
dc.subject до- і постколоніальна Індія ua
dc.subject британське правління ua
dc.subject система освіти Макаулая ua
dc.subject освітня криза ua
dc.subject машина з виготовлення клерків ua
dc.subject індійська педагогіка ua
dc.subject Най талім ua
dc.subject ненасильство ua
dc.subject сварадж ua
dc.subject цілісний підхід до освіти ua
dc.subject.classification 37.014(092)(540) “1915/1948” ua
dc.title Mahatma Gandhi’s education policy in pre and post colonial India ua
dc.title.alternative Освітня політика Магатма Ґанді в до- і постколоніальній Індії ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу