The main
objective was to find the possible answers
to the above mention problem and its
impact. As a part of this research, we
have to recognised that the greatness of
the Indian system of education, during the
periods when it proved to be more fruitful
in producing great multisided systems of
knowledge, in developing profound and
inspiring systems of conduct and
character building, in creating economic,
social, political and stable systems of
civilization, stability and prosperity and
in creating inspiring multisided forms of
art, literature and other aesthetic and
pulsating activities for over all
development of man in post colonial
India.
Головна
мета полягала в тому, щоб знайти
можливі відповіді на згадану вище
проблему та її вплив. Як частину цього
дослідження, ми повинні визнати велич
індійської системи освіти в ті періоди,
коли вона виявилась більш плідною у
виробництві великої багатогранної
системи знань, у розробці глибоких та
надихаючих систем поведінки та
побудови особистості, в створенні
економічних, соціальних, політичних та
стабільних систем цивілізації,
стабільності та процвітання, а також
у створенні натхненних багатогранних
форм мистецтва, літератури та інших
естетичних заходів для розвитку
людини в постколоніальній Індії.