В статті
розглядається питання про
практичне використання лекції в
системі формування готовності
майбутнього керівника загально-
освітнього навчального закладу до
стратегічного управління в умовах
магістратури. В якості об'єкта
дослідження вибрані проблемна
лекція, лекція із заздалегідь
запланованими помилками, лекція-
конференція, лекція-прес-конференція,
лекція-бесіда, лекція-брифінг, лекція з
розбором конкретних ситуацій.
Охарактеризовано позитивний досвід
використання означених видів лекцій в
процесі формування готовності
майбутнього керівника загально-
освітнього навчального закладу до
стратегічного управління в умовах
магістратури.
The article deals with the
practical use of lectures in the system of
formation of the readiness of the future
head of a comprehensive educational
institution for strategic management in
the conditions of a magistracy. As a
research object, problem lectures, a
lecture with pre-planned mistakes, a
lecture-conference, a lecture-press
conference, a lecture-conversation, a
lecture-briefing, a lecture with the
analysis of specific situations were
selected. The positive experience of using
the specified types of lectures in the
process of formation of the readiness of
the future head of a comprehensive
educational institution for strategic
management in the conditions of the
master's degree is described.