The articleanalyses a key competence of lifelong learning through the challenges the Tertiary education is facing in the XXI century; learning to learn competence is identified as a crucial feature of a successful present-day professional; the tasks to be solved at the Tertiary level are singled out; the main components of the learning to learn competence are emphasized, and the recommendations are given to achieve the best results; the methods how to teach students to learn learning in the English for Specific Purpose classroom are determined.
В статті проводиться аналіз ключової компетентності навчання протягом усього життя з точки зору проблемних питань, які вища школа має вирішувати у 21-му сторіччі; визначається компетентність уміння вчитися як найважливіша майстерність успішного сучасного фахівця; виокремлюються завдання, які необхідно вирішити на рівні вищої освіти; висвітлюються основні складові компетентності уміння вчитися, та надаються рекомендації, як досягти найкращих результатів; обумовлюються методи, як навчити студентів умінню вчитисяпід час занять з англійської мови професійного спілкування.
В статье проводится анализ ключевой компетенции обучения на протяжении всей жизни с точки зрения проблемних вопросов, стоящих перед высшей школой в XXI веке; компетентность умения учиться признается важнейшей характеристикой успешного современного профессионала; выделяются задачи, которые необходимо решить на уровне высшего образования; подчеркиваются основные составляющие компетентности умения учиться, даются рекомендации для достижения наилучших результатов; определяются методы обучения студентов во время занятий по английскому языку профессионального общения в высшей школе.