Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Використання стандартизованого «beep-test» як засобу формування здоров’язберігаючої компетентності учнів 9 класів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сухінська, В. О.
dc.contributor.author Шиян, О. І.
dc.date.accessioned 2018-05-24T06:39:16Z
dc.date.available 2018-05-24T06:39:16Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Сухінська, В. О. Використання стандартизованого «beep-test» як засобу формування здоров’язберігаючої компетентності учнів 9 класів / В. О. Сухінська, О. І. Шиян // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / фізична культура і спорт : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 5К (86) : Наукові матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Реалізація здорового способу життя – сучасні підходи», присвяченої 20-ти річчю факультету фізичного виховання Дрогобицького держ. пед ун-ту імені Івана Франка (18 – 19 травня 2017 р.). – С. 340-343. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19301
dc.description.abstract У статті розглянуто застосування стандартизованого тесту (Beep-test) для формування здоров’язберігаючої компетентності учнів 9-х класів. З’ясовано ставлення школярів до застосування стандартизованого тесту на уроках фізичної культури. Встановлено позитивне ставлення до застосування цього тесту як серед хлопців (70% опитаних) так і серед дівчат (60% опитаних) дев’ятих класів. Окреслені причини, які перешкоджають дев’ятикласникам успішному виконанню тесту, зокрема: психологічні, організаційні, матеріально-технічні. ua
dc.description.abstract В статье рассмотрено применение стандартизированного теста (Beep test) для формирования здоровьесохранной компетентности учеников 9-х классов. Выяснено отношение школьников к применению стандартизированного теста на уроках физической культуры. Установлено позитивное отношение к применению такого теста как среди ребят (70%), так и среди девушек (60%) девятых классов. Очерченные причины, которые препятствуют девятиклассникам успешному выполнению теста, в частности психологические, организационные, материально-технические. ua
dc.description.abstract The article deals with the usage of the standardised Beep-test in health-saving competence forming among the students of 9 th grades. The secondary school is the last stage of studying when the process of learning about health focused on physical activity development, maintenance and monitoring can be fully provided. While changing the system of physical education, its aims, objectives and structure, the issue of health-saving competences must not be left out. However, the comprehensive analysis concerning the usage of the standardised Beep-test in health-saving competence forming among the students of 9 th grades has not been revealed by us. The aim of the article is to study the attitude of the 9 th grades students of secondary schools towards the usage of the standardised Beep-test at PE lessons as a means of health-saving competence forming and to outline the obstacles that obstruct students` running. The questionnaire conducted by us has revealed the positive attitude towards the usage of the test among the students (70% of boys and 60% of girls) and their interest in using of such test at PE lessons in order to develop stamina, cardiovascular and respiratory systems. Despite the positive attitude of the students towards the usage of the test they listed the reasons which prevent them from completing the test successfully, such as personal (lack of strength of will, poor preparation to such activities by PE teachers, psychological unreadiness of the participants), and organisational (slippery gym surface, short distance among the students and a large number of the paricipants during the simultaneous race). ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject здоров’язберігаюча компетентність ua
dc.subject човниковий біг ua
dc.subject учні ua
dc.subject „Beep-test” ua
dc.subject здоровьесберегающие компетентность ua
dc.subject челночный бег ua
dc.subject ученики ua
dc.subject „Beep-test” ua
dc.subject health-saving competence ua
dc.subject shuttle run ua
dc.subject students ua
dc.subject “Beep-test” ua
dc.title Використання стандартизованого «beep-test» як засобу формування здоров’язберігаючої компетентності учнів 9 класів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу