У статті представлено наукові підходи до ролі гри в житті молодшого школяра. Гра розглядається як один із провідних інструментів в арсеналі соціально-педагогічної роботи, що застосовується у процесі розв’язання проблем організації життя колективу та окремої особистості. Визначено педагогічний потенціал та соціально-педагогічні функції гри. Проаналізовано специфіку гри в роботі соціального педагога за напрямками профілактики, діагностики, терапії. Зазначено виховні ситуації, що повинні скластися під час організації та проведення ігрової діяльності. Узагальнено соціально-педагогічні умови організації ефективної ігрової діяльності. Надано характеристику окремих ігрових технік, що є ефективними в практиці соціально-педагогічної роботи. Наголошено на тому, що ігрові технології є дієвим засобом розвитку особистості дитини.
Features gaming activities in the social work The article presents scientific approaches to the role of the game in the younger schoolboy life. The game is considered as one of the leading tools in the arsenal of social work used in the process of solving the problems of organization of the collective life, as well as the individual. The pedagogical potential and the socio-pedagogical features of the game were identified. The specifics of the game was analyzed in the work of the social teacher in areas of prevention, diagnosis, therapy. We designated educational situation that should arise during the organization and conduct of gaming activities. We characterized the individual gaming technology, which effective in the practice of social work. It is noted that the gaming technology is an effective means of developing the child's personality. Key words: game, game activity, gaming technology, quest, social work.