Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Особливості використання інтерактивних методів у роботі з вихованцями закладів тимчасового перебування

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Сидорчук, Марина Степанівна
dc.date.accessioned 2018-05-22T14:08:10Z
dc.date.available 2018-05-22T14:08:10Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Сидорчук, М. С. Особливості використання інтерактивних методів у роботі з вихованцями закладів тимчасового перебування / М. С. Сидорчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 23. – С. 101-106. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19249
dc.description.abstract У статті визначено особливості використання інтерактивних методів у роботіз вихованцями закладів тимчасового перебування. Визначено, що інтерактивні заняття з вихованцями використовуються з метою сприяння навичкам соціальної адаптації, самореалізації та самоактуалізації, розкриттю лідерського потенціалу проблемної молоді тощо. Зазначено, що інтерактивні заняття можуть включати різні компоненти: адаптаційний, конструктивно-практичний, рефлексивний, емоційно-завершальний. Наведено характеристику принципів, яких важливо дотримуватися під час занять: вміти слухати один одного, говорити по суті, ділитися почуттями, проявляти повагу, закон «нуль-нуль» (про пунктуальність), правило піднятої руки, без оцінок, конфіденційність, правило «стоп». Охарактеризовано ключові напрями роботи з вихованцями у закладах тимчасового перебування та наведено приклади тем для інтерактивних занять за кожним напрямом. ua
dc.description.abstract Features use of interactive methods in working with pupils institutions of temporary stay. In the article the features of interactive methods in the schools with pupils temporary stay. Determined that the interactive sessions with the pupils used to promote the skills of social adaptation, self-realization and self-actualization, disclosure of bad leadership potential of young people and so on. Indicated that interactive sessions can include various components: adaptive, constructive and practical, reflective, emotional finish. The characteristic principles are important to observe in the classroom: to be able to hear each other speak in fact, shar feelings, to respect the law «zero-zero» (about punctuality), usually raised hand, no estimates confidentiality rule «stop». Characterized key areas of work with pupils in temporary stay and are examples of topics for interactive sessions for each area. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інтерактивні заняття ua
dc.subject вихованці ua
dc.subject заклади тимчасового перебування ua
dc.subject самореалізація ua
dc.subject самоактуалізація ua
dc.subject компоненти інтерактивних занять ua
dc.subject interactive exercises ua
dc.subject students ua
dc.subject institutions of temporary stay ua
dc.subject self-realization ua
dc.subject self-actualization ua
dc.subject the components of the interactive sessions ua
dc.subject.classification 37.013.42 – 053.6 ua
dc.title Особливості використання інтерактивних методів у роботі з вихованцями закладів тимчасового перебування ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics