ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Сидорчук, Марина Степанівна | |
dc.date.accessioned | 2018-05-22T14:08:10Z | |
dc.date.available | 2018-05-22T14:08:10Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Сидорчук, М. С. Особливості використання інтерактивних методів у роботі з вихованцями закладів тимчасового перебування / М. С. Сидорчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 23. – С. 101-106. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19249 | |
dc.description.abstract | У статті визначено особливості використання інтерактивних методів у роботіз вихованцями закладів тимчасового перебування. Визначено, що інтерактивні заняття з вихованцями використовуються з метою сприяння навичкам соціальної адаптації, самореалізації та самоактуалізації, розкриттю лідерського потенціалу проблемної молоді тощо. Зазначено, що інтерактивні заняття можуть включати різні компоненти: адаптаційний, конструктивно-практичний, рефлексивний, емоційно-завершальний. Наведено характеристику принципів, яких важливо дотримуватися під час занять: вміти слухати один одного, говорити по суті, ділитися почуттями, проявляти повагу, закон «нуль-нуль» (про пунктуальність), правило піднятої руки, без оцінок, конфіденційність, правило «стоп». Охарактеризовано ключові напрями роботи з вихованцями у закладах тимчасового перебування та наведено приклади тем для інтерактивних занять за кожним напрямом. | ua |
dc.description.abstract | Features use of interactive methods in working with pupils institutions of temporary stay. In the article the features of interactive methods in the schools with pupils temporary stay. Determined that the interactive sessions with the pupils used to promote the skills of social adaptation, self-realization and self-actualization, disclosure of bad leadership potential of young people and so on. Indicated that interactive sessions can include various components: adaptive, constructive and practical, reflective, emotional finish. The characteristic principles are important to observe in the classroom: to be able to hear each other speak in fact, shar feelings, to respect the law «zero-zero» (about punctuality), usually raised hand, no estimates confidentiality rule «stop». Characterized key areas of work with pupils in temporary stay and are examples of topics for interactive sessions for each area. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | інтерактивні заняття | ua |
dc.subject | вихованці | ua |
dc.subject | заклади тимчасового перебування | ua |
dc.subject | самореалізація | ua |
dc.subject | самоактуалізація | ua |
dc.subject | компоненти інтерактивних занять | ua |
dc.subject | interactive exercises | ua |
dc.subject | students | ua |
dc.subject | institutions of temporary stay | ua |
dc.subject | self-realization | ua |
dc.subject | self-actualization | ua |
dc.subject | the components of the interactive sessions | ua |
dc.subject.classification | 37.013.42 – 053.6 | ua |
dc.title | Особливості використання інтерактивних методів у роботі з вихованцями закладів тимчасового перебування | ua |
dc.type | Article | ua |