Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Структурні компоненти продуктивно-творчої компетентності майбутнього інженера-педагога

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Масич, В. В.
dc.date.accessioned 2018-05-22T09:23:51Z
dc.date.available 2018-05-22T09:23:51Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Масич, В. В. Структурні компоненти продуктивно-творчої компетентності майбутнього інженера-педагога / В. В. Масич // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 28(38). - С. 39-43. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19231
dc.description.abstract Структурними компонентами продуктивно-творчої компетентності майбутнього інженера-педагога є: мотиваційний компонент (мотиви, потреби, установки, ціннісні орієнтації тощо, що визначають його спрямованість на продуктивну творчу діяльність); когнітивний компонент (сукупність професійно-педагогічних знань, професійно-педагогічна свідомість, професійно-педагогічне мислення); діяльнісний компонент (оволодіння різними групами умінь); особистісний компонент (творчі здібності особистості та професійно значущі особистісні якості). ua
dc.description.abstract Структурными компонентами продуктивно-творческой компетентности будущего инженера-педагога являются: мотивационный компонент (мотивы, потребности, установки, ценностные ориентации и пр., определяющие его направленность на продуктивную творческую деятельность); когнитивный компонент (совокупность профессионально-педагогических знаний, профессионально-педагогическое сознание, профессионально-педагогическое мышление); деятельностный компонент (овладение различными группами умений); личностный компонент (творческие способности личности и профессионально значимые личностные качества). ua
dc.description.abstract Structural components of productive and creative competence of future engineers-teachers are: motivational component (motives, needs, attitudes, values, aspirations, interests and attitudes that define its focus on productive creative work); cognitive component (a set of professional teaching knowledge (methodological and theoretical, psychological, educational, methodical, organizational and technological) professional pedagogical consciousness, professional thinking); activity component (mastering different groups of skills (gnostic, analytical, prognostic, the design, research, organizational, technological, communicative, moral and volitional self-regulation, pedagogical technique); personal component (creativity personality and professionally significant personal qualities (creativity, improvisation, empathy , insight, communicative, reflexivity, focus on creativity). Components productive and creative competence of future engineers-teachers cannot be viewed in isolation as they have an integrative, holistic in nature, is the product of vocational training in general. Formation identifiable components made taking into account the dual nature of professional training future engineers-teachers, which implies willingness to work in manufacturing and technology to become a specialist manufacturer enough skill and the ability to use the most efficient technology training, articulate educational-production tasks, responsible for its performance to become professional in educational activities. Dedicated components of productive and creative competence of future engineers-teachers form an organic unity in which systematizing factor stands architectonic certain personality traits and motives that determine the effectiveness of its professional and educational activities. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject продуктивно-творча компетентність ua
dc.subject мотиваційна спрямованість ua
dc.subject знання ua
dc.subject вміння ua
dc.subject професійно-педагогічна свідомість ua
dc.subject професійне мислення ua
dc.subject творчі здібності ua
dc.subject особистісні якості ua
dc.subject продуктивно-творческая компетентность ua
dc.subject мотивационная направленность ua
dc.subject знания ua
dc.subject умения ua
dc.subject профессионально педагогическое сознание ua
dc.subject профессиональное мышление ua
dc.subject творческие способности ua
dc.subject личностные качества ua
dc.subject productive and creative competence ua
dc.subject motivational orientation ua
dc.subject knowledge ua
dc.subject skills ua
dc.subject professional pedagogical consciousness ua
dc.subject professional thinking ua
dc.subject creative abilities ua
dc.subject personal qualities ua
dc.subject.classification 378 ua
dc.title Структурні компоненти продуктивно-творчої компетентності майбутнього інженера-педагога ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу