У статті актуалізовано проблему формування компетентного фахівця галузі дошкільної освіти. Проаналізовано наукові теоретичні підходи до визначення поняття «професійна підготовка». Розглянуто педагогічну практику студентів-майбутніх вихователів як важливу умову та засіб професійної підготовки та оволодіння професійною діяльністю.
В статье актуализирована проблема формирования компетентного специалиста сферы дошкольного образования. Проанализированы научные теоретические подходы к определению понятия «профессиональная подготовка». Рассмотрена педагогическая практика студентов-будущих воспитателей как важное условие и средство профессиональной подготовки и овладения профессиональной деятельностью.
The problem of forming of competent specialist of sphere of preschool education is presented in the article. The scientific theoretical going is analysed near determination of concept «Professional preparation». Pedagogical practice of students-future educators as important condition and mean of professional preparation and capture professional activity is considered.