DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет педагогіки та психології » Наукові праці Факультету педагогіки та психології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19227
Title: Педагогічна практика як складова професійної підготовки компетентного вихователя
Authors: Коржук, Ольга Сергіївна
Keywords: готовність до педагогічної діяльності
педагогічна практика
професійна компетентність
професійна підготовка
професійні якості вихователя
готовность к педагогической деятельности
педагогическая практика
профессиональная компетентность
профессиональная подготовка
профессиональные качества воспитателя
readiness to pedagogical activity
pedagogical practice
professional competence
professional preparation
professional-pedagogical preparation
professional qualities of educator
Issue Date: 2013
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Коржук, О. Педагогічна практика як складова професійної підготовки компетентного вихователя / О. Коржук // Вісник Інституту розвитку дитини. Серія : Філософія, педагогіка, психологія : зб. наук. праць / Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова, Ін-т розв. дитини. – Київ : Вид-во НПУ імені В. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 29. - С. 77-82.
Abstract: У статті актуалізовано проблему формування компетентного фахівця галузі дошкільної освіти. Проаналізовано наукові теоретичні підходи до визначення поняття «професійна підготовка». Розглянуто педагогічну практику студентів-майбутніх вихователів як важливу умову та засіб професійної підготовки та оволодіння професійною діяльністю.
В статье актуализирована проблема формирования компетентного специалиста сферы дошкольного образования. Проанализированы научные теоретические подходы к определению понятия «профессиональная подготовка». Рассмотрена педагогическая практика студентов-будущих воспитателей как важное условие и средство профессиональной подготовки и овладения профессиональной деятельностью.
The problem of forming of competent specialist of sphere of preschool education is presented in the article. The scientific theoretical going is analysed near determination of concept «Professional preparation». Pedagogical practice of students-future educators as important condition and mean of professional preparation and capture professional activity is considered.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19227
Appears in Collections:Наукові праці Факультету педагогіки та психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Korzhuk.pdf181.32 kBAdobe PDFView/Open
Vird_2013_29_1.pdf329.68 kBAdobe PDFView/Open
Vird_2013_29_2.pdf127.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.