Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічні умови формування рівня рекреаційної активності у студентів вищої школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Римик, Р. В.
dc.contributor.author Маланюк, Л. Б.
dc.contributor.author Синиця, А. В.
dc.contributor.author Лещак, О. М.
dc.contributor.author Римик, В. Р.
dc.date.accessioned 2018-05-21T11:44:53Z
dc.date.available 2018-05-21T11:44:53Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Педагогічні умови формування рівня рекреаційної активності у студентів вищої школи / Р. В. Римик, Л. Б. Маланюк, А. В. Синиця, О. М. Лещак, В. Р. Римик // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / фізична культура і спорт : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 5К (86) : Наукові матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Реалізація здорового способу життя – сучасні підходи», присвяченої 20-ти річчю факультету фізичного виховання Дрогобицького держ. пед ун-ту імені Івана Франка (18 – 19 травня 2017 р.). – С. 272-275. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19197
dc.description.abstract В статті висвітлено педагогічні умови формування рівня рекреаційної активності студентів вищих навчальних закладів. Встановлено, що основними педагогічними умовами були: використання національних традицій фізичного виховання пов’язаних із майбутньою професійною діяльністю; суб’єкт-суб'єктна взаємодія в процесі оздоровчого тренування; активізація самостійної тренувальної роботи студентів у поза навчальний час; використання природних факторів у процесі формування рівня рекреаційної активності; акцентування уваги студентів на безпосередньому та опосередкованому впливі занять на формування рівня рекреаційної активності; правила безпеки під час занять з оздоровчого тренування у природному середовищі; урахування інтересів, потреб і мотивів студентів в процесі навчання; пошук та використання доступних для оздоровчих занять природних місць. ua
dc.description.abstract В статье рассмотрены педагогические условия формирования уровня рекреационной активности студентов высших учебных заведений. Установлено, что основными педагогическими условиями были: использование национальных традиций физического воспитания связанных с будущей профессиональной деятельностью; субъект-субъектное взаимодействие в процессе оздоровительной тренировки; активизация самостоятельной тренировочной работы студентов во вне учебное время; использования природных факторов в процессе формирования уровня рекреационной активности; акцентирование внимания студентов на непосредственном и опосредованном влиянии занятий на формирование уровня рекреационной активности; правила безопасности во время занятий оздоровительной тренировкой в естественной среде; учет интересов, потребностей и мотивов студентов в процессе обучения; поиск и использование доступных для оздоровительных занятий природных мест. ua
dc.description.abstract The article highlights the pedagogical conditions of the recreational activity level formation of students of higher educational institutions. Scientists define the term "pedagogical condition" as a certain circumstance or situation which speeds up the formation and development of pedagogical phenomena, processes, systems and qualities of personality. Pedagogical conditions consider being the circumstances that contribute to the development or hindering of the educational process. They are determined as a complex of means available to the educational institution for the effective implementation of the educational process. Pedagogical conditions are a structural component of pedagogical technology or pedagogical models which help to implement the components of the technology. Pedagogical conditions of the recreational activity level formation are viewed as the circumstances under which the components of the content improving the training process are in the interrelationship and they guarantee the cooperation between the teacher and the student. It was determined that the main pedagogical terms of realization of recreational health programs were: the use of national traditions of physical education related to future professional activity; subject-subject interaction in the process of improving health training; activation of independent work of students training beyond the school time; usage of natural factors in the process of recreational activity level formation; focusing students’ attention on the direct and an indirect impact of occupation on the recreational activity level formation; safety rules during work with rehabilitation training in a natural environment; taking into account the interests, needs and motivations of the students in the learning process; the search and usage of available natural environmental places for recreational activities. Assiduously selected and structured pedagogical conditions are an essential component for effective implementation of the recreational activity program of students of higher educational institutions which secured its positive impact on the students’ recreational activity high level formation. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject педагогічні умови ua
dc.subject рекреаційна активність ua
dc.subject оздоровче тренування ua
dc.subject природнє середовище ua
dc.subject педагогические условия ua
dc.subject рекреационная активность ua
dc.subject оздоровительная тренировка ua
dc.subject природная среда ua
dc.subject pedagogical conditions ua
dc.subject recreational activities ua
dc.subject fitness training ua
dc.subject natural environment ua
dc.subject.classification 378:37.013-057.87 ua
dc.title Педагогічні умови формування рівня рекреаційної активності у студентів вищої школи ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу