Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Обґрунтування рухової корекції психофізичного стану у школярів із порушеннями розвитку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Подгорна, В. В.
dc.date.accessioned 2018-05-18T07:04:56Z
dc.date.available 2018-05-18T07:04:56Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Подгорна, В. В. Обґрунтування рухової корекції психофізичного стану у школярів із порушеннями розвитку / В. В. Подгорна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / фізична культура і спорт : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 5К (86) : Наукові матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Реалізація здорового способу життя – сучасні підходи», присвяченої 20-ти річчю факультету фізичного виховання Дрогобицького держ. пед ун-ту імені Івана Франка (18 – 19 травня 2017 р.). – С. 261-264. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19178
dc.description.abstract У статті визначаються напрями рухової корекції психофізичного розвитку дітей, які йдуть до школи з широким спектром медичних діагнозів: з мінімальними мозковими дисфункціями (синдром гіперактивності та дефіциту уваги), різним ступенем олігофренії, затримкою психічного розвитку, легка ступінь ДЦП, з порушеннями мовлення, з труднощами навчання і ін. В роботі уточнено поняття «рухова корекцієя психофізичного розвитку». Встановлено, що вона нерозривно пов'язана з досягненням належного рівня функціонування центральної нервової, дихальної та кістково- м'язової систем, що дозволяє дітям з порушеннями розвитку без шкоди для здоров'я, а також без надмірного напруження опановувати шкільну програму. Охарактеризовані поняття «психофізичний розвиток», «морфофункціональне забезпечення психофізичного розвитку» стосовно до дітей з вадами здоров'я. З'ясовано, що кістково-м'язовий апарат, дихання і сенсомоторика не єдині системи, які лежать в основі психофізичного розвитку, однак саме ці системи є енергетичною базою рухової корекції психофізичного стану школярів з порушеннями розвитку. ua
dc.description.abstract В статье определяются направления двигательной коррекции психофизического развития детей, которые идут в школу с широким спектром медицинских диагнозов: с минимальными мозговыми дисфункциями (синдром гиперактивности и дефицита внимания), разной степенью олигофрении, задержкой психического развития, легкая степень ДЦП, с нарушениями речи, с трудностями обучения и др. В работе уточнено понятие «двигательная коррекция психофизического развития». Установленно, что она неразрывно связана с достижением надлежащего уровня функционирования центральной нервной, дыхательной и костно-мышечной систем, что позволяет детям с нарушениями развития без ущерба для здоровья, а также без чрезмерного напряжения овладевать школьной программой. Охарактеризованы понятия «психофизическое развитие», «морфофункциональное обеспечение психофизического развития» применительно к детям с нарушениями здоровья. Выяснено, что костно-мышечный аппарат, дыхание и сенсомоторики не единственные системы, которые лежат в основе психофизического развития, однако именно эти системы являются энергетической базой двигательной коррекции психофизического состояния школьников с нарушениями развития. ua
dc.description.abstract The article defines the directions of motor correction of psychophysical development of children, who go to school with a wide range of medical diagnoses: with minimal brain dysfunction (syndrome of hyperactivity and attention deficit), varying degrees of oligophrenia, delayed mental development, mild degree of cerebral palsy, with speech disorders, with learning difficulties and others. Analysis of the literature demonstrated that traditional, The generally accepted correctional methods have in many cases ceased to produce the desired results, as in the learning process, and in the process of purposeful correction. The results are not fully achieved, since in the modern population of children, systemic disturbances of psychophysical functions predominate with a large number of mosaic, apparently multidirectional defects. The article is defines motor correction of psychophysical development. It is established that it is inextricably linked with the achievement of an appropriate level of functioning of the central nervous, respiratory and musculoskeletal systems, which allows younger students with developmental disorders without harm to health, and also without excessive stress to master the school curriculum. The concepts are characterized "psychophysical development", "morphofunctional provision of psychophysical development" for children with disabilities. It was found that the musculoskeletal system, respiration and sensorimotorics are not the only systems that underlie mental development, however, these systems are the energy base of the motor correction of the psychophysical state of schoolchildren with developmental disabilities. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject психофізичний розвиток ua
dc.subject молодші школярі ua
dc.subject порушення розвитку ua
dc.subject рухова корекція ua
dc.subject інклюзивна фізична культура ua
dc.subject психофизическое развитие ua
dc.subject младшие школьники ua
dc.subject нарушения развития ua
dc.subject двигательная коррекция ua
dc.subject инклюзивная физическая культура ua
dc.subject psychophysical development ua
dc.subject younger students ua
dc.subject developmental disorders ua
dc.subject motor correction ua
dc.subject inclusive physical culture ua
dc.subject.classification 376+159.91+616-007.1 ua
dc.title Обґрунтування рухової корекції психофізичного стану у школярів із порушеннями розвитку ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу