Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Підготовка майбутніх вчителів фізичного виховання до навчання школярів плавання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Павлів, І.
dc.contributor.author Федорищак, Р.
dc.date.accessioned 2018-05-16T12:52:36Z
dc.date.available 2018-05-16T12:52:36Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Павлів, І. Підготовка майбутніх вчителів фізичного виховання до навчання школярів плавання / І. Павлів, Р. Федорищак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / фізична культура і спорт : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 5К (86) : Наукові матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Реалізація здорового способу життя – сучасні підходи», присвяченої 20-ти річчю факультету фізичного виховання Дрогобицького держ. пед ун-ту імені Івана Франка (18 – 19 травня 2017 р.). – С. 239-242. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19120
dc.description.abstract У статті аналізується теоретико-практична підготовка майбутніх учителів фізичної культури до навчання учнів загальноосвітньої школи плавання; розкриваються її мета та завдання; обґрунтовуються загальнопедагогічні принципи (свідомості й активності, систематичності, доступності, наочності та індивідуалізації) і принципи фізичного виховання (виховання, всебічного розвитку, оздоровчої та прикладної спрямованості), на основі яких вона здійснюється в умовах вищого навчального закладу. Наголошується на необхідності поетапного удосконалення теоретичних знань студентів під час моделювання професійної діяльності упродовж різних видів аудиторних занять, практичних занять в школі під час проходження педагогічної практики. ua
dc.description.abstract В статье анализируется теоретико-практическая подготовка будущих учителей физической культуры к обучению учащихся общеобразовательной школы плаванию; раскрываются ее цели и задачи; обосновываются общепедагогические принципы (сознательности и активности, систематичности, доступности, наглядности и индивидуализации) и принципы физического воспитания (воспитание, всестороннего развития, оздоровительной и прикладной направленности), на основе которых она осуществляется в условиях высшего учебного заведения. Подчеркивается необходимость поэтапного совершенствования теоретических знаний студентов в процессе моделирования профессиональной деятельности в ходе различных видов аудиторных занятий, практических занятий в школе во время прохождения педагогической практики. ua
dc.description.abstract The article analyzes theoretical and practical training of future teachers of physical education to teaching pupils of secondary school how to swim; it reveals the purpose and the task; it is discussed the general pedagogical principles (consciousness and activity, consistency, accessibility, clarity, and personalization) and principles of physical education (education, comprehensive development, wellness and applied orientation) on the basis of which it is carried out in the conditions of higher educational institutions. It is noted the need for a comprehensive-theoretical and practical training of future teachers of physical education in universities for training the students of school swimming includes: the gradual formation and improvement of theoretical knowledge of students with use of all types of classroom lessons; the activization of informative activity of future specialists through the use in educational process the innovative teaching methods; the gradual acquisition with elements of professional activity within the classroom lessons in high school, practical lessons in school during the pedagogical practice. As a result of this training the future specialists have to master many skills, namely: adequate use of a variety of shapes and types of swimming as a physical activity with children; the organization of different procedures; the regulation of physical load in various types of swimming (taking into account the psycho-physiological state of the student); the use of traditional and non-traditional methods of health-improving exercises in the water. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject майбутні вчителі фізичної культури ua
dc.subject підготовка до навчання плаванню ua
dc.subject загальнопедагогічні принципи ua
dc.subject принципи фізичного виховання ua
dc.subject комплексна теоретико-практична підготовка ua
dc.subject будущие учителя физической культуры ua
dc.subject подготовка к обучению плаванию ua
dc.subject общепедагогические принципы физического воспитания ua
dc.subject комплексная теоретико-практическая подготовка ua
dc.subject future teacher of physical education ua
dc.subject the preparation for swimming lessons ua
dc.subject general pedagogical principles ua
dc.subject the principles of physical education ua
dc.subject comprehensive-theoretical and practical training ua
dc.subject.classification 378.011.3:796:797.212 ua
dc.title Підготовка майбутніх вчителів фізичного виховання до навчання школярів плавання ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу