Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізичної культури під час педагогічної практики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ніконець, А. В.
dc.contributor.author Михайловський, О. Б.
dc.date.accessioned 2018-05-16T09:09:23Z
dc.date.available 2018-05-16T09:09:23Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Ніконець, А. В. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізичної культури під час педагогічної практики / А. В. Ніконець, О. Б. Михайловський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / фізична культура і спорт : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 5К (86) : Наукові матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Реалізація здорового способу життя – сучасні підходи», присвяченої 20-ти річчю факультету фізичного виховання Дрогобицького держ. пед ун-ту імені Івана Франка (18 – 19 травня 2017 р.). – С. 224-227. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19108
dc.description.abstract У статті характеризується практична складова підготовки майбутніх вчителів фізичної культури; виокремлюються її засадничі принципи (зворотного зв’язку теоретичного навчання та практики, послідовності, наступності, динамічності, поліфункціональності, співробітництва); висвітлюються мета та завдання педагогічної практики; наголошується на її важливості у формуванні професійних умінь майбутніх фахівців (проектувальних, дидактичних, аналітичних, комунікативних, організаційних). ua
dc.description.abstract В статье характеризуется практическая составляющая подготовки будущих учителей физической культуры; выделяются ее основные принципы (обратной связи теоретического обучения и практики, последовательности, преемственности, динамичности, полифункциональности, сотрудничества); освещаются цель и задачи педагогической практики; отмечается ее важное значение в формировании профессиональных умений будущих специалистов (проектных, дидактических, аналитических, коммуникативных, организационных). ua
dc.description.abstract Teacher-training practice is an integral part of professional training, designed as a combination of students’ theoretical training and their practical activities. Besides, it promotes the professional competence of intendedPhysical Education teachers. The article defines the practical constituent element of intendedPhysical Education teacher training; distinguishes its basic principles (feedback of theoretical training and practice, consistency, continuity, dynamics, multi-functionality and cooperation); highlights the goals and objectives of teacher-training practice; emphasizes its importance in shaping the professional skills of intended professionals (projecting, didactic, analytical, communicatory, organizational). It has been established, that teacher-training practice within professional training in universities has a great potential for personal and professional development of intendedPE teachers. It provides a combination of their theoretical and practical training. It is found, that during teacher-training practice students intensify the process of self-tuition and self-education, level up professional readiness; synthesize pedagogic knowledge andpractical activities. Students-trainees’activity during practice is analogous to professional activity of PE teachers. Itis comparable with its content and structure and is organized in real-life environment of basic educational institutions. It is characterized by a variety of relationships with students, making it one of the most difficult forms of professional training. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject професійні уміння ua
dc.subject педагогічна практика ua
dc.subject майбутні вчителі фізичної культури ua
dc.subject профессиональная компетентность ua
dc.subject профессиональные умения ua
dc.subject педагогическая практика ua
dc.subject будущие учителя физической культуры ua
dc.subject professional competence ua
dc.subject professional skills ua
dc.subject teacher-training practice ua
dc.subject intended Physical Education teachers ua
dc.subject.classification 378.147:796.011.3 ua
dc.title Формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізичної культури під час педагогічної практики ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу