ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Насонова, Ю. А. | |
dc.date.accessioned | 2018-05-16T08:56:52Z | |
dc.date.available | 2018-05-16T08:56:52Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Насонова, Ю. А. Педагогічні можливості засобів художньої гімнастики у формуванні к0ультури рухів дівчаток молодшого шкільного віку / Ю. А. Насонова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / фізична культура і спорт : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 5К (86) : Наукові матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Реалізація здорового способу життя – сучасні підходи», присвяченої 20-ти річчю факультету фізичного виховання Дрогобицького держ. пед ун-ту імені Івана Франка (18 – 19 травня 2017 р.). – С. 221-224. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19107 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто педагогічні аспекти фізичного виховання у початковій школі в умовах модернізації освітньої системи України. З’ясовано, що фізичне виховання у початковій школі реалізується через низку конкретних завдань, які мають на меті виховну, розвивальну, здоров’язбережувальну спрямованість. Наголошено на використанні авторських методик у фізичному вихованні, яке здійснюється в умовах початкової школи. Підкреслено, що процес фізичного виховання – процес творчий і має бути зорієнтований лише на педагогіку гуманізму. | ua |
dc.description.abstract | В статье рассмотрены педагогические аспекты физического воспитания в начальной школе в условиях модернизации образовательной системы Украины. Определено, что физическое воспитание в начальной школе реализуется посредством конкретних заданий, которые имеют воспитательную, развивающую, здоровьесохраняющую направленость. на использовании авторських методик в физическом воспитании в начальной школе. Подчеркнуто, что процесс физического воспитания – процесс творческий и должен быть ориентирован только на педагогіку гуманизма. | ua |
dc.description.abstract | This article investigates pedagogical aspects of physical education in primary school in the modernization of educational system of Ukraine. It is highlighted that physical education is in priority because it is not only a specially organized process of the comprehensive development in physical and moral forceful skills, it is not only a process of forming and development of the important motor skills of a person, but it is also a process of becoming a humanist. The number of problems, which are essential in the process of physical education and can be solved with the joint efforts of family, school, public and state, are mentioned. It was found that physical education in primary school is provided through the number of tasks that aim to educate, to develop, and to maintain health. The contents of physical education in primary school, which is carried through various forms of teaching, in school and after school, is analyzed. This article emphasizes the application of author methods in physical education, which is done in primary school – innovative types of physical education classes and classes with the using of different technologies that maintain health. It is highlighted that the process of physical education in primary school is the creative process and it should be focused only on the humanism education. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | фізичне виховання | ua |
dc.subject | модернізація освіти | ua |
dc.subject | початкова школа | ua |
dc.subject | молодший школяр | ua |
dc.subject | здоров’язбережувальні технології | ua |
dc.subject | авторські методики | ua |
dc.subject | физическое воспитание | ua |
dc.subject | модернизация образования | ua |
dc.subject | начальная школа | ua |
dc.subject | младший школьник | ua |
dc.subject | здоровьясохраняющие методики | ua |
dc.subject | авторские методики | ua |
dc.subject | physical education | ua |
dc.subject | modernization of education | ua |
dc.subject | primary school | ua |
dc.subject | younger pupils | ua |
dc.subject | technologies which maintainhealth | ua |
dc.subject | author methods | ua |
dc.subject.classification | 373.3:796.011.3 | ua |
dc.title | Педагогічні можливості засобів художньої гімнастики у формуванні культури рухів дівчаток молодшого шкільного віку | ua |
dc.type | Article | ua |