ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Іванишин, Ю. І. | |
dc.contributor.author | Ковальчук, Л. В. | |
dc.contributor.author | Іванишин, І. М. | |
dc.date.accessioned | 2018-05-08T12:02:25Z | |
dc.date.available | 2018-05-08T12:02:25Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Іванишин, Ю. І. Особливості психологічних характеристик підлітків з різним рівнем рухової активності і різною спортивною спеціалізацією / Ю. І. Іванишин, Л. В. Ковальчук, І. М. Іванишин // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / фізична культура і спорт : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 5К (86) : Наукові матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Реалізація здорового способу життя – сучасні підходи», присвяченої 20-ти річчю факультету фізичного виховання Дрогобицького держ. пед ун-ту імені Івана Франка (18 – 19 травня 2017 р.). – С. 128-134. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18967 | |
dc.description.abstract | Результати досліджень дали змогу описати особливості психологічних характеристик підлітків 13– 14 років, які не займаються додатковою руховою активністю в позаурочний час, займаються у секціях волейболу та баскетболу, а також екстремальними видами спорту: скейтбордингом та роллерспортом. Отримані показники дозволили встановити, що підлітки 13–14 років, які займаються екстремальними видами спорту, характеризуються в цілому більш вищими показниками пам'яті (механічної, логічної, зорової), мислення та здатності до саморегуляції психічних станів порівняно з їх однолітками, які займаються ігровими видами спорту, або не займаються додатково. | ua |
dc.description.abstract | Результаты исследований разрешили описать особенности психологических характеристик подростков 13–14 лет, которые не занимаются дополнительной двигательной активностью во внеурочное время, занимаются в секциях волейбола и баскетбола, а также экстремальными видами спорта: скейтбордингом и роллерспортом. Полученные результаты позволили установить, что подростки 13–14 лет, которые занимаются экстремальными видами спорта, характеризуются в целом более высокими показателями памяти (механической, логической, зрительной), мышления и способности к саморегуляции психических состояний по сравнению с их сверстниками, занимающимися игровыми видами спорта или не занимаются дополнительно. | ua |
dc.description.abstract | Psychological research indicates that the perception of the extreme sport participant needs some clarifications. This article will present some of the important research that has been done within the field, and will also discuss the psychological peculiarities that drives adolescents toward taking extreme risks. Participants (n = 192) included adolescents aged 13–14 years do not engage sport outside of schools (n = 102), engage in the volleyball and basketball sections (n = 48) and in extreme sports: skateboarding and roller-sport (n = 42) studying at the I-III levels school number 5, 11, 17, 23, 28 of Ivano-Frankivsk. The psychological evaluation results were obtained from a standardized psychological questionnaires: «Susceptibility to stress», «Study of total emotional orientation» by B. Dodonov, «Emotional and volitional qualities measuring technique» by Taylor Eysenck, Roong, Rotter processing by Kondratyeva, «Person's character quiz», «Personal Aggression and Conflict Questionnaire», «Logical and Mechanical Memory Test» and «Visual Reproduction Questionnaire». The results of the research allowed to describe the peculiarities of the psychology of adolescents aged 13–14 years do not engage sport outside of schools, engage in the volleyball and basketball sections and in extreme sports: skateboarding and roller- sport. The obtained results made it possible to establish that adolescents aged 13–14 who are engaged in extreme sports are characterized in general by higher indicators of memory (mechanical, content, visual), thinking and self-regulation of mental states compared to their peers involved in game sports or don’t go in for sports. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | підлітки | ua |
dc.subject | ігрові види спорту | ua |
dc.subject | екстремальні види спорту | ua |
dc.subject | емоційно-вольові якості | ua |
dc.subject | агресивність | ua |
dc.subject | конфліктність | ua |
dc.subject | механічна | ua |
dc.subject | логічна | ua |
dc.subject | зорова пам'ять | ua |
dc.subject | подростки | ua |
dc.subject | игровые виды спорта | ua |
dc.subject | экстремальные виды спорта | ua |
dc.subject | эмоционально-волевые качества | ua |
dc.subject | агрессивность | ua |
dc.subject | конфликтность | ua |
dc.subject | механическая | ua |
dc.subject | логическая и образная память | ua |
dc.subject | adolescents | ua |
dc.subject | playing sports | ua |
dc.subject | extreme sports | ua |
dc.subject | emotional and volitional qualities | ua |
dc.subject | aggression | ua |
dc.subject | conflict | ua |
dc.subject | mechanical | ua |
dc.subject | content | ua |
dc.subject | visual memory | ua |
dc.subject.classification | 796.015:612.821 | ua |
dc.title | Особливості психологічних характеристик підлітків з різним рівнем рухової активності і різною спортивною спеціалізацією | ua |
dc.type | Article | ua |