Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Хореографічні здібності та їх розвиток у дітей дошкільного віку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бутенко, Т. В.
dc.contributor.author Мамчур, С. Л.
dc.date.accessioned 2018-04-27T11:13:46Z
dc.date.available 2018-04-27T11:13:46Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Бутенко, Т. В. Хореографічні здібності та їх розвиток у дітей дошкільного віку / Т. В. Бутенко, С. Л. Мамчур // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / фізична культура і спорт : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 5К (86) : Наукові матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Реалізація здорового способу життя – сучасні підходи», присвяченої 20-ти річчю факультету фізичного виховання Дрогобицького держ. пед ун-ту імені Івана Франка (18 – 19 травня 2017 р.). – С. 51-55. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18786
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі розвитку хореографічних здібностей дітей дошкільного віку на початковому етапі навчання основам хореографії. Хореографічні здібності дітей розглядаються як складне багаторівневе утворення, у структурі якого можна виділити такі базові компоненти: інтелектуально-творчий потенціал, музично- рухові можливості та комплекс мотиваційно-особових якостей. Розглянуто психолого-педагогічні умови, що сприяють ефективності виявлення хореографічних здібностей дітей. ua
dc.description.abstract Статья посвящена проблеме развития хореографических способностей детей дошкольного возраста на начальном этапе обучения основам хореографии. Хореографические способности детей рассматриваются как сложное многоуровневое образование, в структуре которого можно выделить такие базовые компоненты: интеллектуально- творческий потенциал, музыкально-двигательные возможности и комплекс мотивационных, личных качеств. Рассмотрены психолого-педагогические условия, которые способствуют эффективности выявления хореографических способностей детей. ua
dc.description.abstract The article deals with problem of choreographic aptitude development in children of preschool age at the first stage of training in choreography. The choreographic capabilities of children are examined as difficult multilevel education, in the structure of that it is possible to distinguish such base components, as: intellectually-creative potential, musically-motive possibilities and complex of the motivational-personal qualities. Psychological and pedagogical terms that assist efficiency of exposure of choreographic capabilities of children are considered. Dance embodies one of our most primal relationships to the universe. It is pre-verbal, beginning before words can be formed. It is innate in children before they possess command over language and is evoked when thoughts or emotions are too powerful for words to contain. Dance is a natural method for learning and a basic form of cultural expression. Children learn movement patterns as readily as they learn language. Just as all societies create forms of visual representation or organize sounds into music, all cultures organize movement and rhythm into one or more forms of dance. Yet, while our educational systems for early childhood include drawing and singing, they often neglect to include dance. It is essential that education provide our children with the developmental benefits and unique learning opportunities that come from organizing movement into the aesthetic experience of dance. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject розвиток хореографічних здібностей ua
dc.subject інтелектуально-творчий потенціал ua
dc.subject музично-рухові можливості ua
dc.subject развитие хореографических способностей ua
dc.subject интеллектуально-творческий потенциал ua
dc.subject музыкально-двигательные возможности ua
dc.subject choreographic ability development ua
dc.subject intellectual and creative potential ua
dc.subject music and motion capabilities ua
dc.subject dance ua
dc.subject.classification 373.2:792.8 ua
dc.title Хореографічні здібності та їх розвиток у дітей дошкільного віку ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу