Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Вплив інтегративного фізичного виховання на фізичну підготовленість школярів з різними рівнями функціонально-резервних можливостей

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Боднар, І.
dc.contributor.author Шевців, У.
dc.date.accessioned 2018-04-27T09:20:02Z
dc.date.available 2018-04-27T09:20:02Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Боднар, І. Вплив інтегративного фізичного виховання на фізичну підготовленість школярів з різними рівнями функціонально-резервних можливостей / І. Боднар, У. Шевців // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / фізична культура і спорт : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 5К (86) : Наукові матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Реалізація здорового способу життя – сучасні підходи», присвяченої 20-ти річчю факультету фізичного виховання Дрогобицького держ. пед ун-ту імені Івана Франка (18 – 19 травня 2017 р.). – С. 38-41. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18779
dc.description.abstract Робота присвячена порівнянню ефективності інтегративної та сегрегативної моделі фізичного виховання для школярів з різними функціонально-резервними можливостями за показниками фізичної підготовленості. Встановлено, що в умовах інтегративних уроків фізичної культури більш дієво розвивається спритність школярів, ніж їхня силова витривалість.Інтегративні уроки фізичної культури більш прийнятні для дівчат, ніж для хлопців.Інтегративна модель організації фізичного виховання результативніша для школярів старших вікових груп (7–9 класів) середнього шкільного віку з низьким, нижчим за середній і середнім рівнями функціонально-резервних можливостей, ніж для молодших осіб. ua
dc.description.abstract Работа посвящена сравнению эффективности интегративной и сегрегативнои модели физического воспитания для школьников с различными функционально-резервными возможностями по показателям физической подготовленности. Установлено, что в условиях интегративных уроков физической культуры более действенно развивается ловкость школьников, чем их силовая выносливость.. Интегративные уроки физической культуры более приемлемые для девушек, чем для мальчиков. Интегративна модель организации физического воспитания результативнее для школьников старших возрастных групп (7-9 классов) среднего школьного возраста с низким, ниже среднего и средним уровнями функционально-резервных возможностей, чем для младших учеников ua
dc.description.abstract In the contex to Ukraine's entry into the European educational space, clarifyingthe effects of the introduction of integrative physical education is topical. The goalis to compare the effectiveness of the integrative and segregative model of physical education for school children with different functional-reserve capabilities in terms of physical fitness indicators. We used general scientific methods of theoretical research, pedagogical methods: observation, testing, comparative pedagogical experiment, methods of mathematical statistics. Comparative pedagogical experiment provided for clarifying the differences in the indices of physical preparedness of school children trained in the condition soft hesegregative andintegrative model of organizing PhEingeneral educational institutions. In the experimental group (n = 694) during the less on softhe PhE, school children with different levels of functional-reserve capabilities were engaged together. In the control group (n = 720), PhE lessons for school children of the primary and preparatory medical groups were conducted separately from the school children of the special medical group. The study involved 9 educational institutions, 1414 school children of secondary schoolage (grades 5-9). Testing provided for the students to take 11 test exercises. Physical fitness indicators were more effective for school children with low, below average and average levels of functional reserve capacity, as compared to school children with high and above average levels of functional-reserve capabilities. In conditions of integrative lessons of PhE, the dexterity of school children is more effective than their power endurance. Integration lessons are more acceptable for girls than for boys. Integral model of the organization of physical education is more effective for school children of older age groups of secondary school age (grades 7-9) with low, below average and average levels of functional-reserve opportunities than for younger school children (grades 5-7). ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інтегративне фізичне виховання ua
dc.subject школярі ua
dc.subject фізична підготовленість ua
dc.subject интегративное физическое воспитание ua
dc.subject школьники ua
dc.subject физическая подготовленность ua
dc.subject integrative physical education ua
dc.subject schoolchildren ua
dc.subject physicalfitness ua
dc.subject.classification 796.011.1 – 053.5 ua
dc.title Вплив інтегративного фізичного виховання на фізичну підготовленість школярів з різними рівнями функціонально-резервних можливостей ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу