У статті представлено експериментальну перевірку системного підходу у психолого-педагогічній підготовці фахівців галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 015 «Професійна освіта (за спеціалізаціями)» освітнього ступеня «Бакалавр» у Національному педагогічному університеті імені М.П.Драгоманова. Визначено шляхи реалізації системного підходу у підготовці майбутніх педагогів професійного навчання, що дозволить диверсифікувати психолого-педагогічну складову змісту професійної освіти в університетах та забезпечити її інтегративність, наступність та неперервність.
В статье представлено экспериментальную проверку системного подхода к психолого-педагогической подготовки специалистов отрасли знаний 01Образование / Педагогика специальности 015 «Профессиональное образование (по специализациям)» образовательного степени «Бакалавр» в НПУ имени М. П. Драгоманова. Определены пути реализации системного подхода в подготовке будущих педагогов профессионального обучения, что позволит диверсифицировать психолого-педагогическую часть содержания профессионального образования в университетах та обеспечить ее системность, преемственность и непрерывность.
The article presents the experimental verification of the systematic approach in the psychological-pedagogical training vocational education teachers in knowledge 01 Education / Pedagogy of specialty 015 «Professional education (in specialization)» of the educational degree «Bachelor» at the Dragomanov National Pedagogical University. The ways of implementing a systematic approach in the training of future vocational training teachers are determined, which will allow diversifying the psychological and pedagogical component of the content of vocational education at the universities and ensuring its systematicness, succession and continuity.