Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Деякі питання розвитку співацьких навичок студентів у психолого-фізіологічному аспекті

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Стеценко, І. О
dc.date.accessioned 2018-04-26T08:50:58Z
dc.date.available 2018-04-26T08:50:58Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Стеценко, І. О Деякі питання розвитку співацьких навичок студентів у психолого-фізіологічному аспекті / І. О. Стеценко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 22 (27), ч. 1. – С. 141-146. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18742
dc.description.abstract У статті розглядається техніка співу, як результат встановлення необхідних зв’язків у мовленнєворуховому аналізаторі, зв’язків, які утворюються для здійснення якого-небудь виконавського завдання. Звертається особлива увага на доцільність використання принципу І. П. Павлова при формуванні співацьких навичок, а саме – принципу детермінізму. Обґрунтовується необхідність розвитку внутрішнього уявлення у виконавця про те, які виконавські засоби потрібно використовувати для його звукової реалізації. Показуються шляхи виховання співака, як вирішення двох завдань одночасно: побудови виконавського апарату – формування професійного співочого голосу, і навчання користуватися ним. ua
dc.description.abstract The technique of singing is considered in the article as a result of establishing the necessary connections in the speech motor, the connections that are formed for the performance of some performing task. Special attention is paid to the expediency of using the principle of I. P. Pavlova in the process of the formation of singing skills, namely: the principle - determinism. The author substantiates the necessity of developing the artist's inner imagination about what performing means should be used for its sound realization. The ways of the singer's education are shown as the solution of two tasks at the same time: the construction of the executive apparatus - the formation of a professional singing voice, and the teaching of how to use it. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается техника пения, как результат установления необходимых связей в речедвигательном анализаторе, связей, которые образуются для осуществления какой-либо исполнительской задачи. Обращается особое внимание на целесообразность использования принципа И. П. Павлова в процессе формирования певческих навыков, а именно – принципа детерминизма. Обосновывается необходимость развития внутреннего воображения у исполнителя о том, какие исполнительские средства нужно использовать для его звуковой реализации. Показываются пути воспитания певца, как решение двух заданий одновременно: построения исполнительного аппарата – формирование профессионального певческого голоса, и обучение как им пользоваться. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject рефлекторні зв’язки ua
dc.subject мовленнєворухомий аналізатор ua
dc.subject внутрішнє уявлення ua
dc.subject музичне мислення ua
dc.subject співацькі навички ua
dc.subject виконавська техніка ua
dc.subject reflex connections ua
dc.subject peech-analyzing analyzer ua
dc.subject internal representation ua
dc.subject musical thinking ua
dc.subject singing skills ua
dc.subject performing technique ua
dc.subject рефлекторные связи ua
dc.subject речедвигательный анализатор, ua
dc.subject внутреннее представление ua
dc.subject музыкальное мышление ua
dc.subject исполнительская техника ua
dc.subject певческие навыки ua
dc.subject.classification 37.091:78 ua
dc.title Деякі питання розвитку співацьких навичок студентів у психолого-фізіологічному аспекті ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics