Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Світоглядна спрямованість фахової підготовки вчителя мистецьких дисциплін

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Щолокова, О. П.
dc.date.accessioned 2018-04-26T08:09:02Z
dc.date.available 2018-04-26T08:09:02Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Щолокова, О. П. Світоглядна спрямованість фахової підготовки вчителя мистецьких дисциплін / О. П. Щолокова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 22 (27), ч. 1. – С. 3-8. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18739
dc.description.abstract У статті обгругтовується значення світогляду як системи ідеалів, інтелектуального та ціннісно-емоційного ставлення до художньо -педагогічної діяльності у процесі професійного становлення майбутнього вчителя; розглянуті функції світогляду і розкриті особливості його прояву в галузі педагогіки мистецтва; у зв’язку з цим розкриті проектувальні технології в різних формах фахової підготовки студентів. ua
dc.description.abstract The article substantiates the importance of world outlook as a system of ideals, intellectual and value-emotional attitude to artistic and pedagogical activity in the process of professional formation of the future teacher. The author considers the functions of the world outlook and reveals the features of its manifestation in the field of art pedagogy. In this regard, the worldview of the teacher of artistic disciplines is presented as a special form of consciousness and the result of mastering the basic values of artistic and professional activity. Taking into account different aspects of this phenomenon, the criteria and levels of the formation of an artistic outlook in the conditions of vocational training are defined in the work, design technologies in different forms of students' learning activities are disclosed. Thus, it is asserted that the worldview of the teacher of artistic disciplines becomes an actual problem of contemporary artistic and pedagogical education and is in close connection with his future professional-ana- lyal activity, which significantly affects the artistic and pedagogical environment. ua
dc.description.abstract В статье обосновано значение мировоззрения как системы идеалов, интеллектуального и ценностно-эмоционального отношения к художественно- педагогичпеской деятельности в процессе профессионального становления будущего учителя; рассмотрены функции мировоззрения и расккрыты особенности его проявления в области педагогики искусства; в связи с этим раскрыты проектировочные технологии в разных формах профессиональной подготовки студентов. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject художній світогляд ua
dc.subject вчитель мистецьких дисциплін ua
dc.subject художньо- педагогічна діяльність ua
dc.subject проективні техології ua
dc.subject artistic worldview ua
dc.subject teacher of artistic disciplines ua
dc.subject artistic and pedagogical activity ua
dc.subject design technologies ua
dc.subject художественное мировоззрение ua
dc.subject учитель художествнных дисциплин ua
dc.subject художественно-педагогическая деятельность ua
dc.subject проектировочные технологии ua
dc.subject.classification 378.011.3-051:7 ua
dc.title Світоглядна спрямованість фахової підготовки вчителя мистецьких дисциплін ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу