Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Крос-навчальна інтеграція когнітивних процесів у виконавському досвіді майбутніх учителів хореографічних та музичних дисциплін

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Реброва, О. Є.
dc.date.accessioned 2018-04-13T11:26:32Z
dc.date.available 2018-04-13T11:26:32Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Реброва, О. Є. Крос-навчальна інтеграція когнітивних процесів у виконавському досвіді майбутніх учителів хореографічних та музичних дисциплін / О. Є. Реброва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 22 (27), ч. 1. – С. 12-19. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18718
dc.description.abstract У статті порушено питання методичного вирішення проблеми формування цілісного системного, інтегрованого мислення майбутніх учителів хореографічних та музичних дисциплін. Цей фактор представлений як основний в порушенні існуючого предметоцентризму. Класифіковано індивідуальні стилі мислення, котрі виявляються через виконавський досвід студентів, у переліку визначено найбільш бажаний інтегрований стиль. Конкретизовано поняття крос-навчальної інтеграції когнітивних процесів; представлено атрибути та методи, що можуть бути спільними для викладання дисциплін різного напряму фахової підготовки студентів. ua
dc.description.abstract The article raises the problem of methodical solution to the problem of developing a single system, integrated thinking of future music and choreography disciplines teachers. This factor is presented as a key one in breaking the existing focusing on the subject. Methodical support of this process is considered to be cross-learning integration of cognitive processes. Cross-learning art integration is a technological tool allowing to use the knowledge and experience gained in one discipline for greater efficiency when mastering others. The attributes of cross-learning integration of cognitive sphere is art and thinking processes – operating image representations, analytical operations, comparison, metaphorization and so on. Individual styles of thinking revealed through the students’ performance experience have been classified: synthetic style, idealistic pragmatic, analytical, realistic style of thinking. A synthetic style of thinking is a kind of integrated style. Methodical support was represented by pedagogical condition: strategy and orientation on convergence of various kinds of learning activity, which was used specifically for the development of artistic and integrative thinking processes. Usage of common methods for disciplines of different training aspects in the performance process proved to be effective, namely: activization of visual perception, combination of verbal and nonverbal means, interdisciplinary relationships, cognitive and analytical method. ua
dc.description.abstract В статье затронуты вопросы методического решения проблемы формирования целостного системного, интегрированного мышления будущих учителей хореографических и музыкальных дисциплин. Этот фактор представлен как основной в нарушении существующего предметоцентризму. Классифицированы индивидуальные стили мышления, которые проявляются через исполнительный опыт студентов, в перечне определены наиболее желаемый интегрированный стиль. Конкретизировано понятие кросс-учебной интеграции когнитивных процессов; представлены атрибуты и методы, которые могут быть общими для преподавания дисциплин разного направления профессиональной подготовки студентов. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject крос-культурна компетентність ua
dc.subject крос-навчальна інтеграція ua
dc.subject когнітивні процеси ua
dc.subject індивідуальні стилі мислення ua
dc.subject виконавський досвід ua
dc.subject майбутні учителі хореографічних та музичних дисциплін ua
dc.subject cross-cultural competency ua
dc.subject cross-learning integration ua
dc.subject cognitive processes ua
dc.subject individual styles of thinking ua
dc.subject future music and choreography disciplines teachers ua
dc.subject кросс-культурная компетентность ua
dc.subject кросс-учебная интеграция ua
dc.subject когнитивные процессы ua
dc.subject индивидуальные стили мышления ua
dc.subject исполнительный опыт ua
dc.subject будущие учителя хореографических и музыкальных дисциплин ua
dc.subject.classification 378+371.13+378.147+373.67 ua
dc.title Крос-навчальна інтеграція когнітивних процесів у виконавському досвіді майбутніх учителів хореографічних та музичних дисциплін ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу