Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Цілісність особистості в контексті міждисциплінарної інтеграції у вищій мистецькій освіті

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Олексюк, О. М.
dc.date.accessioned 2018-04-13T11:00:09Z
dc.date.available 2018-04-13T11:00:09Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Олексюк, О. М. Цілісність особистості в контексті міждисциплінарної інтеграції у вищій мистецькій освіті / О. М. Олексюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 22 (27), ч. 1. – С. 8-12. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18707
dc.description.abstract У статті розглянуті концептуальні засади цілісності особистості в контексті міждисциплінарної інтеграції у вищій мистецькій освіті. Показано, що цілісність особистості може бути пріоритетним ресурсом модернізації мистецької освіти. Міждисциплінарна інтеграція відкриває якісно нові можливості педагогіки духовного потенціалу особистості. Розкриття змісту інтегрованого спецкурсу для магістрів музичного мистецтва побудоване на міждисциплінарній інтеграції трьох рівнів: філософського, загальнонаукового та конкретно наукового. ua
dc.description.abstract The article considers the conceptual basis of personal integrity in the context of interdisciplinary integration in higher arts education. It is shown that the integrity of the individual can be a priority resource of modernization of art education. Interdisciplinary integration opens qualitatively new possibilities of the pedagogy of the spiritual potential of personality. The disclosure of the content of the integrated course for the masters of musical art is built on the interdisciplinary integration at three levels: philosophical, General scientific and konkretnogo. ua
dc.description.abstract В статье рассмотрены концептуальные основы целостности личности в контексте междисциплинарной интеграции в высшем художественном образовании. Показано, что целостность личности может быть приоритетным ресурсом модернизации художественного образования. Междисциплинарная интеграция открывает качественно новые возможности педагогики духовного потенциала личности. Раскрытие содержания интегрированного спецкурса для магистров музыкального искусства построено на междисциплинарной интеграции трех уровней: философского, общенаучного и конкретнонаучного. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject цілісність ua
dc.subject особистість ua
dc.subject міждисциплінарна інтеграція ua
dc.subject вища мистецька освіта ua
dc.subject целостность ua
dc.subject личность ua
dc.subject междисциплинарная интеграция ua
dc.subject высшее художественное образование ua
dc.subject integrity ua
dc.subject personality ua
dc.subject interdisciplinary integration of higher art education ua
dc.subject.classification 378:7]:159.9 ua
dc.title Цілісність особистості в контексті міждисциплінарної інтеграції у вищій мистецькій освіті ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу