ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Малашевська, І. А![]() |
|
dc.date.accessioned | 2018-04-13T10:55:55Z | |
dc.date.available | 2018-04-13T10:55:55Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Малашевська, І. А. Значення та роль саногенно-особистісної парадигми музичного навчання дошкільників і молодших школярів / І. А. Малашевська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 22 (27), ч. 1. – С. 188-193. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18704 | |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовується актуалізація саногенно-особистісної парадигми музичної освіти дошкільників і молодших школярів, яка розглядає музичне навчання не лише з позиції музичного розвитку чи формування музичної компетентності дитячої особистості, а й в аспекті екології та профілактики її внутрішніх переживань, світу її емоцій і почуттів. Стаття підіймає проблему спрямування музично-педагогічної роботи з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку в оздоровчо-розвивальну площину. У дослідженні розкриваються механізми залежності захворювань дітей від стану їх психосоматичної сфери та можливості впливу музики на врегулювання цих процесів. | ua |
dc.description.abstract | The urgency of the article is a sanogenic and personal paradigm of music education for pre-school and primary school children, which does not consider the musical and educational activity only as a contemplation of forming the musical competence of the child's personality, but also as a aspect of environment and measures to prevent an inherent contradictions, the world of emotions and feelings as a governor of harmonious combination of intellectual and emotional development. There are discover the mechanisms of children dependency diseases on state of their psychosomatic scope and opportunities of music impact as a possibility of adjustment these processes. It raises questions of using a music therapy as a process of the musical training to focus its development on the children emotional well-being, the disclosure the compensation and reserve capacity of the child's body. The music therapy as a method of development and changes of conscious and unconscious aspects of the individual psyche allows experimenting with feelings, exploring and expressing them in symbolic level. | ua |
dc.description.abstract | В статье обосновывается актуальность саногенно-личностной парадигмы музыкального обучения дошкольников и младших школьников, которая рассматривает музыкально-педагогическую деятельность не только с позиции формирования музыкальной компетентности детской личности, но и в аспекте экологии и профилактики ее внутренних переживаний, мира ее эмоций и чувств. Статья поднимает проблему направления музыкально-педагогической работы с детьми дошкольного и младшего школьного возраста в оздоровительно-развивающую плоскость. В исследовании раскрываются механизмы зависимости заболеваний детей от состояния их психосоматической сферы и возможности влияния музыки на урегулирование этих процессов. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | музичне навчання | ua |
dc.subject | дошкільники і молодші школярі | ua |
dc.subject | музично-оздоровча робота | ua |
dc.subject | психосоматика | ua |
dc.subject | саногенно-особистісна парадигма | ua |
dc.subject | music education | ua |
dc.subject | pre-school and primary school children | ua |
dc.subject | musical and healthy functioning | ua |
dc.subject | psychosomatics | ua |
dc.subject | sanogenic and personal paradigm | ua |
dc.subject | музыкальное обучение | ua |
dc.subject | дошкольники и младшие школьники | ua |
dc.subject | музыкально-оздоровительная работа | ua |
dc.subject | психосоматика | ua |
dc.subject | саногенно-личностная парадигма | ua |
dc.subject.classification | 373.2.016:78 | ua |
dc.title | Значення та роль саногенно-особистісної парадигми музичного навчання дошкільників і молодших школярів | ua |
dc.type | Article | ua |