Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Значення та роль саногенно-особистісної парадигми музичного навчання дошкільників і молодших школярів

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Малашевська, І. А
dc.date.accessioned 2018-04-13T10:55:55Z
dc.date.available 2018-04-13T10:55:55Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Малашевська, І. А. Значення та роль саногенно-особистісної парадигми музичного навчання дошкільників і молодших школярів / І. А. Малашевська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 22 (27), ч. 1. – С. 188-193. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18704
dc.description.abstract У статті обґрунтовується актуалізація саногенно-особистісної парадигми музичної освіти дошкільників і молодших школярів, яка розглядає музичне навчання не лише з позиції музичного розвитку чи формування музичної компетентності дитячої особистості, а й в аспекті екології та профілактики її внутрішніх переживань, світу її емоцій і почуттів. Стаття підіймає проблему спрямування музично-педагогічної роботи з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку в оздоровчо-розвивальну площину. У дослідженні розкриваються механізми залежності захворювань дітей від стану їх психосоматичної сфери та можливості впливу музики на врегулювання цих процесів. ua
dc.description.abstract The urgency of the article is a sanogenic and personal paradigm of music education for pre-school and primary school children, which does not consider the musical and educational activity only as a contemplation of forming the musical competence of the child's personality, but also as a aspect of environment and measures to prevent an inherent contradictions, the world of emotions and feelings as a governor of harmonious combination of intellectual and emotional development. There are discover the mechanisms of children dependency diseases on state of their psychosomatic scope and opportunities of music impact as a possibility of adjustment these processes. It raises questions of using a music therapy as a process of the musical training to focus its development on the children emotional well-being, the disclosure the compensation and reserve capacity of the child's body. The music therapy as a method of development and changes of conscious and unconscious aspects of the individual psyche allows experimenting with feelings, exploring and expressing them in symbolic level. ua
dc.description.abstract В статье обосновывается актуальность саногенно-личностной парадигмы музыкального обучения дошкольников и младших школьников, которая рассматривает музыкально-педагогическую деятельность не только с позиции формирования музыкальной компетентности детской личности, но и в аспекте экологии и профилактики ее внутренних переживаний, мира ее эмоций и чувств. Статья поднимает проблему направления музыкально-педагогической работы с детьми дошкольного и младшего школьного возраста в оздоровительно-развивающую плоскость. В исследовании раскрываются механизмы зависимости заболеваний детей от состояния их психосоматической сферы и возможности влияния музыки на урегулирование этих процессов. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject музичне навчання ua
dc.subject дошкільники і молодші школярі ua
dc.subject музично-оздоровча робота ua
dc.subject психосоматика ua
dc.subject саногенно-особистісна парадигма ua
dc.subject music education ua
dc.subject pre-school and primary school children ua
dc.subject musical and healthy functioning ua
dc.subject psychosomatics ua
dc.subject sanogenic and personal paradigm ua
dc.subject музыкальное обучение ua
dc.subject дошкольники и младшие школьники ua
dc.subject музыкально-оздоровительная работа ua
dc.subject психосоматика ua
dc.subject саногенно-личностная парадигма ua
dc.subject.classification 373.2.016:78 ua
dc.title Значення та роль саногенно-особистісної парадигми музичного навчання дошкільників і молодших школярів ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics