ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кравець Н. П.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2018-04-13T10:03:27Z | |
dc.date.available | 2018-04-13T10:03:27Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Кравець, Н. П. Вплив сім’ї на удосконалення читацької діяльності підлітків з особливими освітніми потребами / Н. П. Кравець // Science and education : trends and prospects: Collection of scientific articles. - Ascona Publishing, New York, United States of America, 2018. - P. 330-336. | ua |
dc.identifier.isbn | 978-0-9988574-2-0 | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18702 | |
dc.description.abstract | The article deals with the role of the family in organizing reading activity for the mentally retarded teenagers and upbringing them as active readers. | ua |
dc.description.abstract | У статті розглянуто роль сім’ї в організації читацької діяльності розумово відсталих підлітків та виховання їх як активних читачів. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Aspekt Publishing of Budget Printing Center, Taunton, United States of America | ua |
dc.subject | розумово відсталі підлітки | ua |
dc.subject | сім’я | ua |
dc.subject | читацька діяльність | ua |
dc.subject | teenagers with special educational needs | ua |
dc.subject | family | ua |
dc.subject | reading activity | ua |
dc.title | Вплив сім’ї на удосконалення читацької діяльності підлітків з особливими освітніми потребами | ua |
dc.title.alternative | The influence of family on improving reading activity in teenagers with special educational needs | ua |
dc.type | Article | ua |