Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Kravets N. P.
dc.contributor.author Кравець Н. П.
dc.date.accessioned 2018-04-13T10:03:27Z
dc.date.available 2018-04-13T10:03:27Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Kravets, N. P. The influence of family on improving reading activity in teenagers with special educational needs / N. P. Kravets // Science and education : trends and prospects: Collection of scientific articles. - Ascona Publishing, New York, United States of America, 2018. - P. 330-336. ua
dc.identifier.isbn 978-0-9988574-2-0
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18702
dc.description.abstract The article deals with the role of the family in organizing reading activity for the mentally retarded teenagers and upbringing them as active readers. ua
dc.description.abstract У статті розглянуто роль сім’ї в організації читацької діяльності розумово відсталих підлітків та виховання їх як активних читачів. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Aspekt Publishing of Budget Printing Center, Taunton, United States of America ua
dc.subject розумово відсталі підлітки ua
dc.subject сім’я ua
dc.subject читацька діяльність ua
dc.subject teenagers with special educational needs ua
dc.subject family ua
dc.subject reading activity ua
dc.title The influence of family on improving reading activity in teenagers with special educational needs ua
dc.title.alternative Вплив сім’ї на удосконалення читацької діяльності підлітків з особливими освітніми потребами ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу