ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Семерня, О. М. | |
dc.date.accessioned | 2018-04-12T09:36:54Z | |
dc.date.available | 2018-04-12T09:36:54Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Семерня, О. М. Методична компетентність вчителя фізики : самоосвіта / О. М. Семерня // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 17. - С. 32-36. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18683 | |
dc.description.abstract | У статті описаний навчальний процес як формування методичної компетентності вчителя фізики в процесі самоосвіти: самостійної та індивідуальної роботи студента. Ми констатували, що національна система вищої освіти потребує оновлення в рамках інтеграції її у світову. Ми розкрили теоретичні положення та практичні завдання професійного спрямування для формування і розвитку методичної компетентності вчителя фізики. В основній частині статті перелічені прийоми методології здобування якісних знань і методології представлення результатів власної пізнавальної діяльності з методики навчання фізики. Далі: представлені розробки системних навчально-методичних завдань професійного спрямування для самоосвітнього формування і розвитку методичної компетентності вчителя фізики. Ми наголошуємо, що навчитель фізики виступає транслятором наукового світогляду в суспільство і розвиває творчий потенціал майбутнього українського патріота своєї нації. Ми стверджуємо, що уроки фізики можуть набувати забарвлення цікавості та ілюзіоніст-фокусів, лише як наслідки компетентністного становлення вчителя фізики. Так, дослідник дитячої творчості з фізики особисто визначає пріоритет світогляду педагогічної професії. Ми аргументуємо, що засоби самоосвіти фізика- педагога впродовж усього життя реалізовують такі прагнення. | ua |
dc.description.abstract | В статье описан учебный процесс как формирование методической компетентности учителя физики в процессе самообразования: самостоятельной и индивидуальной работы студента. Мы констатировали, что национальная система высшего образования нуждается в обновлении и интеграции ее в мировую. Мы раскрыли теоретические положения и практические задачи профессионального направления для формирования и развития методической компетентности учителя физики. В основной части статьи перечисленные приемы методологии получения качественных знаний и методологии представления результатов собственной познавательной деятельности по методике преподавания физике. Далее: представлены разработки системных учебно-методических задач профессионального направления для самообразовательного формирования и развития методической компетентности учителя физики. Мы демонстрируем, что учитель физики выступает транслятором научного мировоззрения в обществе и развивает творческий потенциал будущего украинского патриота своей нации. Мы доказываем, что уроки физики могут приобретать окраску любопытства и иллюзионист-фокусов, только как следствия компетентностного становления учителя физики. Мы иллюстрируем, что исследователь детского творчества по физике лично определяет приоритет мировоззрения педагогической профессии. Мы аргументируем, что средства самообразования физика-педагога результируют стремления реализации себя. | ua |
dc.description.abstract | This article describes the learning process as the formation of methodical competence of the teacher of physics in the process of self-education, independent and individual student work. We noted, as the national higher education system needs to be update as part of its integration into the world. We discovered the theoretical principles and tasks for professional orientation and formation of methodical competence of the teacher of physics. The main part of the article lists methods of qualitative methodology of obtaining knowledge and methodology of presenting the results of their own cognitive activity methods of teaching physics. Next as far as: System development are methodological problems of professional orientation for self-education and formation of methodical competence of the teacher of physics. We illustrate that children’s creativity researcher in physics personally determines the priority of world teaching profession. We argue that the means of self-physics teacher lifelong realize these aspirations. This is the main idea of this article. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | методика навчання фізики | ua |
dc.subject | самоосвіта | ua |
dc.subject | дієвість | ua |
dc.subject | методичні компетентності | ua |
dc.subject | вчитель фізики | ua |
dc.subject | вища освіта | ua |
dc.subject | бакалавр | ua |
dc.subject | методика преподавания физики | ua |
dc.subject | самообразование | ua |
dc.subject | действенность | ua |
dc.subject | методические компетентности | ua |
dc.subject | учитель физики | ua |
dc.subject | высшее образование | ua |
dc.subject | Methods of Teaching Physics | ua |
dc.subject | Self-Education | ua |
dc.subject | Effectiveness | ua |
dc.subject | Methodological Competence | ua |
dc.subject | a Physics Teacher | ua |
dc.subject.classification | 373.5.16:53 | ua |
dc.title | Методична компетентність вчителя фізики : самоосвіта | ua |
dc.title.alternative | Методическая компетентность учителя физики : самообразование | ua |
dc.title.alternative | The physics teacher methodical competence : self-education | ua |
dc.type | Article | ua |