Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Дослідження латентних особистісних конструктів уподобань до літератури й інформації у старшокласників як цільових об’єктів при креативному виборі способу впливу вчителем

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Воронюк, І. В.
dc.date.accessioned 2018-04-12T08:54:14Z
dc.date.available 2018-04-12T08:54:14Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Воронюк, І. В. Дослідження латентних особистісних конструктів уподобань до літератури й інформації у старшокласників як цільових об’єктів при креативному виборі способу впливу вчителем / І. В. Воронюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 6 (51). - С. 166-172. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18678
dc.description.abstract У статті викладені результати факторного аналізу масиву оцінок учнями (обох статей разом) літературних жанрів і інформації, результати рангування й факторний аналіз уподобань до літературних жанрів і інформації окремо в учнів жіночої статі та в учнів чоловічої статі, оцінку значущості відмінностей в уподобаннях до літературних жанрів у старшокласників і старшокласниць, результати аналізу даних про уподобання до літературних жанрів і інформації. ua
dc.description.abstract В статье кратко изложены результаты факторного анализа массива оценок учениками (обоих полов вместе) литературных жанров и информации, результаты ранжирования и факторный анализ предпочтений к литературным жанрам и информации отдельно у учащихся женского пола и у учащихся мужского пола, оценку значимости различий в предпочтениях к литературным жанрам у старшеклассников и старшеклассниц, результаты анализа данных о предпочтениях к литературным жанрам и информации. ua
dc.description.abstract The article briefly summarizes the results of factor analysis an array of grades by students (both sexes together) of literary genres and information, ranging results and factor analysis of preferences for literary genres and information separately from female students and male students, assessing the significance of differences in preferences for literary genres in boys and girls, the results of analysis of data on preferences for literary genres and information separately for students of different sexes. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject латентні особистісні конструкти ua
dc.subject креативний вплив вчителя на учнів ua
dc.subject факторний аналіз ua
dc.subject рангування ua
dc.subject оцінка значущості відмінностей ua
dc.subject гендерні відмінності ua
dc.subject латентные личностные конструкты ua
dc.subject креативное влияние учителя на учеников ua
dc.subject факторный анализ ua
dc.subject ранжирование ua
dc.subject оценка значимости отличий ua
dc.subject гендерные отличия ua
dc.subject latent personality constructs ua
dc.subject creative influence of the teachers to students ua
dc.subject factor analysis ua
dc.subject ranging ua
dc.subject assessment of the significance of differences ua
dc.subject gender differences ua
dc.subject.classification 159.923: [82-93+004] ua
dc.title Дослідження латентних особистісних конструктів уподобань до літератури й інформації у старшокласників як цільових об’єктів при креативному виборі способу впливу вчителем ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу