ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лупійко, Л. В. | |
dc.date.accessioned | 2018-04-11T11:37:47Z | |
dc.date.available | 2018-04-11T11:37:47Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Лупійко, Л. В. Вплив народних традицій на розвиток особистості дошкільника / Л. В. Лупійко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 6 (51). - С. 122-127. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18665 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто питання розвитку особистості дошкільника. Зазначено, що народні традиції мають важливий вплив на підростаючу особистість. Зроблено акцент на тому, що у дошкільному віці закладаються основи формування характеру дитини та її поведінки у подальшому житті; дорослі (вихователі та батьки) мають великий вплив на дитину у цей віковий період, саме від них залежить, яку інформацію будуть отримувати дошкільники. Зазначено, що важливо подавати достовірну реалістичну інформацію про оточуючий світ, природне середовище, взаємостосунки між людьми та разом з тим необхідно розповідати дітям про історію свого народу, його культуру та досвід. Вказується, що доцільно знайомити дошкільників з народними звичаями, обрядами, святами, усною народною творчістю як у дошкільних закладах на заняттях чи в процесі ігрової діяльності, так і вдома, підтримуючи їх інтерес до народної творчості. Діти з задоволенням сприймають фольклорні твори, які, до того ж, легко запам’ятовуються. Усна народна творчість є частиною народних традицій, до них також належать звичаї, обряди, свята тощо. Зроблено акцент на тому, що народні звичаї та традиції мають важливе значення у формуванні національного характеру, національної свідомості та самосвідомості кожної особистості. Підкреслюється, що саме тому ознайомлювати дітей з народними традиціями необхідно з дошкільного віку. Вказується, що використання народних традицій у практиці роботи дошкільних навчальних закладів сприятиме особистісному розвитку дошкільників. | ua |
dc.description.abstract | В статье рассмотрен вопрос развития личности дошкольника. Отмечено, что народные традиции имеют важное влияние на подрастающую личность. Сделан акцент на том, что в дошкольном возрасте закладываются основы формирования характера ребенка и его поведения в дальнейшей жизни; взрослые (воспитатели и родители) имеют большое влияние на ребенка в этот возрастной период, именно от них зависит, какую информацию будут получать дошкольники. Отмечено, что важно подавать достоверную реалистичную информацию об окружающем мире, естественной среде, взаимоотношениях между людьми и вместе с тем необходимо рассказывать детям об истории своего народа, его культуре и опыте. Указывается, что целесообразно знакомить дошкольников с народными обычаями, обрядами, праздниками, устным народным творчеством как в дошкольных заведениях на занятиях или в процессе игровой деятельности, так и дома, поддерживая их интерес к народному творчеству. Дети с удовольствием воспринимают фольклорные произведения, которые, к тому же, легко запоминаются. Устное народное творчество является частью народных традиций, к ним также принадлежат обычаи, обряды, праздники и тому подобное. Сделан акцент на том, что народные обычаи и традиции имеют важное значение в формировании национального характера, национального сознания и самосознания каждой личности. Подчеркивается, что именно поэтому знакомить детей с народными традициями необходимо с дошкольного возраста. Указывается, что использование народных традиций в практике работы дошкольных учебных заведений будет содействовать личностному развитию дошкольников. | ua |
dc.description.abstract | The question of development of personality of preschool child is considered in the article. It is marked that folk traditions have important influence on growing up personality. An accent is done on that in preschool age bases of forming of character of child and his behavior are laid in further life; adults (educators and parents) have large influence on a child in this age-old period, exactly from them depends on, what information preschool children will get. It is marked that it is important to give reliable realistic information about the surrounding world, natural environment, mutual relations between people and at the same time it is necessary to tell to the children about history of their nation, their culture and experience. Specified, that it is expedient to acquaint preschool children with folk customs, ceremonies, holidays, verbal folk work both in preschool establishments on lessons in the process of playing activity, and at home, supporting their interest in folk work. Children with pleasure perceive folklore works besides they easily memorize these works. Verbal folk work is part of folk traditions, they include: customs, ceremonies, holidays and others. An accent is done on that folk customs and traditions have an important value in forming of national character, national consciousness and self-consciousness of every personality. It is underlined that for this reason acquainting children with folk traditions is necessary from preschool age. Specified, that the use of folk traditions in practice of work of preschool educational establishments will foster to personality development of preschool children. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | дошкільний вік | ua |
dc.subject | особистість | ua |
dc.subject | характер | ua |
dc.subject | національний характер | ua |
dc.subject | національна свідомість | ua |
dc.subject | дошкільний навчальний заклад | ua |
dc.subject | народні традиції | ua |
dc.subject | народні природознавчі традиції | ua |
dc.subject | народний фольклор | ua |
dc.subject | народні ігри | ua |
dc.subject | дошкольный возраст | ua |
dc.subject | личность | ua |
dc.subject | характер | ua |
dc.subject | национальный характер | ua |
dc.subject | национальное сознание | ua |
dc.subject | дошкольное учебное заведение | ua |
dc.subject | народные традиции | ua |
dc.subject | народные природоведческие традиции | ua |
dc.subject | народный фольклор | ua |
dc.subject | народные игры | ua |
dc.subject | preschool age | ua |
dc.subject | personality | ua |
dc.subject | character | ua |
dc.subject | national character | ua |
dc.subject | national consciousness | ua |
dc.subject | preschool educational establishment | ua |
dc.subject | folk traditions | ua |
dc.subject | folk traditions of natural science | ua |
dc.subject | folk folklore | ua |
dc.subject | folk games | ua |
dc.subject.classification | 159.923.2-053.4:398.1 | ua |
dc.title | Вплив народних традицій на розвиток особистості дошкільника | ua |
dc.type | Article | ua |