Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Холоденко, В. О.
dc.date.accessioned 2018-04-11T11:33:00Z
dc.date.available 2018-04-11T11:33:00Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Холоденко, В. О. Творчість як основа мистецької освіти (теоретичні аспекти) / В. О. Холоденко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 22 (27), ч. 1. – С. 37-43. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18662
dc.description.abstract В статті висвітлені результати аналізу різноманітних філософських, психологічних та педагогічних концепцій, який дозволив виокремити найбільш значні сутнісні характеристики категорії „творчість”. Дослідження показало, що подолання суперечностей між матеріальним і духовним світом, теоретичною і практичною діяльністю, об’єктивністю та суб’єктивністю є визначальною умовою для виникнення творчої активності особистості. Підкреслюється, що пріоритетом сучасної мистецької освіти є максимальне розкриття індивідуальностій творчого потенціалу особистості, активізація її творчої діяльності та успішна реалізація у творчості. ua
dc.description.abstract The article presents an analysis of various philosophical, psychological and pedagogical conceptions, that allows to highlight the most significant essential characteristics of the category "art". Creativity is considered by scientists as the process and result of creating something new. It is born in the unique mix of emotions, intellect, will, character peculiarities of the personality, in the interaction of conscious, subconscious, and unconscious. Research showed that the contradictions between material and spiritual world, theoretical and practical activities, objectivity and subjectivity are the defining condition of the creative activity of personality emergence. It is emphasized that the priority of the modern art education is the maximum disclosure of the individuality and creative potential of personality, activization of creativity work and its successful implementation in the art. The direction of the pedagogical efforts on developing of the pupils' creative skills, such as productive imagination, empathy, fantasy, intuition, unconventional associative divergent thinking creates stable ground for the successful realization of personality in the art. ua
dc.description.abstract В статье изложены результаты анализа различных философских, психологических и педагогических концепций, позволившего выделить наиболее значительные сущностные характеристики категории «творчество». Исследование показало, что преодоление противоречий между материальным и духовным миром, теоретической и практической деятельностью, объективностью и субъективностью является определяющим условием для возникновения творческой активности личности. Подчеркивается, что приоритетом современного художественного образования является максимальное раскрытие индивидуальности и творческого потенциала личности, активизация её творческой деятельности и успешная реализация в творчестве. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject творчість ua
dc.subject творча активність ua
dc.subject мистецька освіта ua
dc.subject creativity ua
dc.subject creative activity ua
dc.subject art education ua
dc.subject творчество ua
dc.subject творческая активность ua
dc.subject художественное образование ua
dc.subject.classification 7:37.[:159.954.4-027.21] ua
dc.title Творчість як основа мистецької освіти (теоретичні аспекти) ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу