Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічні умови формування виконавської культури майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі інструментально-виконавської підготовки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гусейнова, Л. В.
dc.date.accessioned 2018-04-11T11:00:37Z
dc.date.available 2018-04-11T11:00:37Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Гусейнова, Л. В. Педагогічні умови формування виконавської культури майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі інструментально-виконавської підготовки / Л. В. Гусейнова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 22 (27), ч. 1. – С. 55-62. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18660
dc.description.abstract У статті розглядаються педагогічні умови які необхідні й достатні для ефективного формування виконавської культури майбутнього вчителя музичного мистецтва. Створення їх полягає як у підготовці студента до майбутньої професійної діяльності, так і в забезпеченні необхідного середовища впродовж навчання у вузі. Ефективність формування виконавської культури музиканта-педагога визначається як зовнішніми так і внутрішніми умовами. Автор наголошує на важливості таких умов, як цілеспрямований розвиток мотиваційної сфери та вольових якостей; формування готовності до інструментально-виконавської діяльності; опора на метод активізації виконавської практики. ua
dc.description.abstract The article deals with the overall analysis of piano pedagogy. The prerequisites of piano performance formation are highlighted. The rel evance of the research process of evolutionary change in piano teaching is substantiated. The rethinking of established performance traditions and educational heritage is seen as a resource to enrich the theory and practice of musical performance. The main stages of scientific and methodological experience in piano education are identified. It is noted that the teaching methods of appropriate historical period are caused by its cultural development and aesthetic attitudes of society. The importance of scientific and methodological evelopments of outstanding musicians-teachers is revealed. The priority principles of instrumental training, that caused dramatic changes inthe content of piano technique, are highlighted. The actual problems of today piano educationare shown.In the context of current trends of piano education reorganization the peculiarities of introduction of modern information technologies and forms of distance education in piano training are considered, and the developmental potential of projectsmethod is disclosed. Based on a retrospective analysis it is proved that the evolution of scientific and methodologicl approaches in the piano education is provided by the combination of innovation with tradition. ua
dc.description.abstract В статье рассматриваются педагогические условия, необходимые и достаточные для эффективного формирования исполнительской культуры будущего учителя музыкального искусства. Их создание имеет место как в процессе подготовки студента к будущей профессиональной деятельности, так и в обеспечении необходимой среды на протяжении обучения в вузе. Эффективность формирования исполнительской культуры музыканта-педагога определяется ка к внешними, так и внутренними условиями. Автор подчеркивает на важности таких условий, как целенаправленное развитие мотивационной сферы и волевых качеств; формирование готовности к инструментально-исполнительской деятельности; опоры на метод активизации исполнительской практики. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject педагогічні умови ua
dc.subject виконавська культура ua
dc.subject майбутній вчитель музичного мистецтва ua
dc.subject формування виконавської культури ua
dc.subject інструментально-виконавська діяльність ua
dc.subject готовність до інструментально-виконавської діяльності ua
dc.subject teaching conditions ua
dc.subject performing culture ua
dc.subject future music art teacher ua
dc.subject formation of performing culture ua
dc.subject instrumental-performing acti vities ua
dc.subject readiness to instrumental-performing activities ua
dc.subject педагогические условия ua
dc.subject исполнительская культура ua
dc.subject будущий учитель музыкального искусства ua
dc.subject формирование исполнительской культуры ua
dc.subject инструментально-исполнительская деятельность ua
dc.subject готовность к инструментально-исполнительской деятельности. ua
dc.subject.classification 378.016:785 ua
dc.title Педагогічні умови формування виконавської культури майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі інструментально-виконавської підготовки ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу