ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Волошина, В. В. | |
dc.contributor.author | Бакка, Ю. В. | |
dc.date.accessioned | 2018-04-05T12:46:09Z | |
dc.date.available | 2018-04-05T12:46:09Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Волошина, В. В. Специфіка розвитку ціннісних орієнтацій особистості підліткового віку / В. В. Волошина, Ю. В. Бакка // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 6 (51). - С. 25-32. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18621 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається сутність розвитку ціннісних орієнтацій у підлітковому віці. Ціннісні орієнтації – це найбільш дієвий психологічний механізм регуляції поведінки особистості, який підтверджує усталеність її психічних властивостей. Ціннісні орієнтації індивіда визначають шлях привласнення духовного потенціалу суспільства, перетворення культурних цінностей у стимули і мотиви поведінки. Вони зорієнтовують діяльність та поведінку особистості. Ціннісні орієнтації є особливими психологічними утвореннями, що мають ієрархічну природу та входять в структуру особистості як її складники. Система ціннісних орієнтацій має багаторівневу структуру. Вершина її цінності, пов’язана з ідеалами і життєвими цілями особистості. Система ціннісних орієнтацій не є чимось абсолютно упорядкованим і сталим, вона є суперечлива і динамічна, відбиває як головні, істотні, стрижневі зміни взаємозалежності особистості зі світом, так і зміну поточних, швидкоплинних, у відомій мірі випадкових життєвих ситуацій. Ціннісні орієнтації є важливим компонентом структури особистості, в них ніби резюмується весь життєвий досвід, накопичений особистістю в її індивідуальному розвитку. Таке розуміння ціннісних орієнтацій дає змогу пояснити та емпірично вивчати спрямованість діяльності особистості у будь-який момент її життя. | ua |
dc.description.abstract | В статье рассматривается сущность развития ценностных ориентаций в подростковом возрасте. Ценностные ориентации – это наиболее действенный психологический механизм регуляции поведения личности, который подтверждает устойчивость ее психических свойств. Ценностные ориентации индивида определяют путь присвоение духовного потенциала общества, преобразования культурных ценностей в стимулы и мотивы поведения. Они ориентируют деятельность и поведение личности. Ценностные ориентации являются особыми психологическими образованиями, имеют иерархическую природу и входят в структуру личности как ее составляющие. Система ценностных ориентаций имеет многоуровневую структуру. Вершина ее ценности, связана с идеалами и жизненными целями личности. Система ценностных ориентаций не является чем-то абсолютно упорядоченным и устойчивым, она противоречива и динамична, отражает как главные, существенные, стержневые изменения взаимозависимости личности с миром, так и изменение текущих, сиюминутных, в известной степени случайных жизненных ситуаций. Ценностные ориентации является важным компонентом структуры личности, в них будто резюмируется весь жизненный опыт, накопленный личностью в ее индивидуальном развитии. Такое понимание ценностных ориентаций позволяет объяснить и эмпирически изучать направленность деятельности личности в любой момент ее жизни. | ua |
dc.description.abstract | In the article the essence of value orientation in adolescence. Values – the most effective psychological mechanism of regulation of individual behavior, confirming the sustainability of mental properties. Values determined by assigning individual spiritual potential of society, the transformation of cultural values in the incentives and motives. They zoriyentovuyut activities and individual behavior. Values are specific psychological formations that are hierarchical in nature and include personality structure as its components. System of value orientations has layered structure. Top of values associated with the ideals and life goals of the individual. System of value orientations is nothing quite orderly and stable, it is contradictory and dynamic reflects a basic, essential, pivotal personality change interdependence with the world and changing the current, fleeting, to a certain extent random situations. Values are an important component of personality structure, they seemed summarized all the experience gained in its individual personality development. This understanding enables value orientations and explain empirically study the orientation of the individual at any time of life. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | підліток | ua |
dc.subject | цінності | ua |
dc.subject | ціннісні орієнтації | ua |
dc.subject | розвиток | ua |
dc.subject | соціальна адаптація | ua |
dc.subject | подросток | ua |
dc.subject | ценности | ua |
dc.subject | ценностные ориентации | ua |
dc.subject | развитие | ua |
dc.subject | социальная адаптация | ua |
dc.subject | teenager | ua |
dc.subject | values | ua |
dc.subject | development | ua |
dc.subject | social adaptation | ua |
dc.subject.classification | 159.923.5 | ua |
dc.title | Специфіка розвитку ціннісних орієнтацій особистості підліткового віку | ua |
dc.type | Article | ua |