В статті розкривається проблема особистісних рис та якостей, що задають основну стратегію для діяльності психолога як професіонала та їх вплив на успішність цієї діяльності. На підставі досліджень відомих вчених, а також опитувань пересічних студентів та клієнтів, що мають власні уявлення щодо образу особистості психолога, у статті розглядаються вимоги до особистісних рис та якостей професійного психолога, що необхідні для успішного проходження всіх етапів професійного становлення та професійної ідентифікації. Висвітлюється проблема професійної ідентичності та самосвідомості і труднощів, що постають на шляху становлення та професійного розвитку особистості психолога, зокрема синдром професійного вигорання.
В статье раскрывается проблема личностных черт и качеств, что задают основную стратегию для деятельности психолога как профессионала и их влияние на успешность этой деятельности. На основании исследований ведущих ученых, а также опроса мнений студентов и клиентов, имеющих свое представление об образе личности психолога, рассматриваются требования к личностным характеристикам и качествам профессионального психолога, которые необходимы для успешного прохождения всех этапов профессионального становления и профессиональной идентификации. Освещается проблема профессиональной идентичности, самосознания и трудностей, возникающих на пути становления и профессионального развития личности психолога, в частности, синдром профессионального выгорания.
The article deals with the problem of personality traits and qualities that define the basic strategy for the activities of the psychologist as a professional, and their impact on the success of this activity. The article also discusses the requirements for personal characteristics and qualities of a professional psychologist, which are necessary for the successful completion of all stages of professional development and professional identity. In particular, these requirements, and the views are based on the opinions and research of many famous scientists and researchers, as well as ordinary students and clients who have their own idea of the image of the personality psychologist. It highlights the problem of professional identity and self-awareness, and the difficulties encountered on the way to becoming a psychologist and professional development of the individual, in particular, professional burnout syndrome.