Стаття присвячена вивченню концептуальних детермінант формування професійно-педагогічної культури майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту, зокрема на методично-праксеологічному рівні. Компетентнісний та контекстний науково-методичний підходи можуть стати ефективним методичним підґрунтям побудови практично-орієнтованого навчання, спрямованого на формування даного особистісного феномену у складно організованій системі вищої фізкультурної освіти з урахуванням інтеграційних шляхів розвитку фізкультурно-спортивної науки і освіти.
Статья посвящена изучению концептуальных детерминант формирования профессионально-педагогической культуры будущих специалистов физической культуры и спорта, в частности на методико-праксеологическом уровне. Компетентностный и контекстный научно-методологические подходы могут стать эффективной методологической основой построения практико-ориентированного обучения, направленного на формирование данного личностного феномена в сложно организованной системе высшего физкультурного образования с учётом интеграционных путей развития физкультурно-спортивной науки и образования.
The article deals with studying conceptual determinants of professional-pedagogical culture formation of future physical training and sport specialist, in particular with methodological praxeological level. Competence and contextual scientific-methodological approaches could become an effective methodological basis of practice oriented education constructing, aimed at formation of this personality phenomenon in complex organised system of high physical culture education taking into account international ways of physical culture and sport science and education development.