У публікації здійснено логічний аналіз співвідношення й системотворчої функції категорій "активність", "самостійність", "творчість" у формуванні суб’єктності особистості на різних вікових етапах її становлення і розвитку. В центрі уваги автора знаходився пошук сукупних суб’єктних якостей молодих людей, які можуть в певній мірі відповідати вимогам обраної ними майбутньої професії. Розкрито як суб’єктно-діяльнісний підхід до підготовки й формування суб’єктності сучасного вчителя дав можливість відкрити нові перспективи розуміння феноменів "активність – самостійність – креативність" як внутрішніх умов-чинників успішності його професійної діяльності. Саме високий рівень самостійності людини забезпечує високі показники її організованості, відповідальності за власну поведінку, результати навчання і праці, саморегуляції діяльності й працездатності з її вольовими, когнітивними, самостійними компонентами суб’єктності у структурі самостійності в освітньому, соціальному й науковому пізнанні.
В публикации осуществлен логический анализ соотношения и системообразующей функции категорий "активность", "самостоятельность", "творчество" в формировании субъектности личности на разных возрастных этапах ее становления и развития. В центре внимания автора находится поиск сопутствующих субъектных качеств молодых людей, которые могут в определенной мере отвечать требованиям избранной или будущей профессии. Раскрыто как субъектно-деятельностный подход к подготовке и формированию субъектности современного учителя дал возможность открыть новые перспективы понимания феноменов "активность – самостоятельность – креативность" внутренних условий-факторов успешности его профессиональной деятельности. Именно высокий уровень самостоятельности человека обеспечивает высокие показатели его организованности, ответственности за собственное поведение, результаты обучения и труда, саморегуляции деятельности и трудоспособности с его волевыми, когнитивными, эмоциональными компонентами субъектности в структуре самостоятельности в образовательном, социальном и научном познании.
The publication carried out a logical analysis of the correlation and strategic function of the categories "activity", "independence", "creativity" in the formation of subjectivity of a person at different age stages of its formation and development. The focus of the author was search the aggregate subject qualities of young people who can to a certain extent to meet the requirements of their chosen future profession. Disclosed as subject-activity approach to training and the formation of subjectivity of the modern teacher gave the opportunity to open new prospects for the understanding of the phenomena of "activity – independence – creativity" as an internal environment factors of the success of his professional activity. It is the high level of human independence provides high performance it organization, and responsibilities for their own behaviour, learning outcomes and labour, of self-control activities and health with her strong-willed, cognitive, Samosenko components of subjectivity in the structure of autonomy in educational, social and scientific knowledge.