Домашнє візитування розглядається у статті як вид ранньої психологічної допомоги батькам, які виховують дітей з розладами аутичного спектра (РАС). Застосування технології домашнього візитування, в межах системи раннього втручання, дозволяє надавати психологогічну допомогу сім'ям, які виховують дітей з РАС раннього віку. Робота, яка проводиться фахівцями в рамках домашнього візитування, сприяє корекції розвитку дітей та їхній подальшій адаптації у суспільстві шляхом створення оптимальних умов для розвитку дитини за місцем проживання. У статті розглядаються принципи застосування технології домашнього візитування та завдання, які постають перед спеціальними психологами, що працюють з сім'ями, які виховують дітей з РАС раннього віку. Відзначається, що окрім розробки інформаційних та методичних матеріалів для батьків потрібно розробити і затвердити пакет документації, необхідної для встановлення нормативно-правових відносин, для фіксування фахівцями в ході роботи з сім'єю діагностичних даних, результатів роботи. Вказується на необхідність оцінки ефективності роботи фахівця-консультанта з домашнього візитування з сім'ями, як кількісної, так і якісної. Наголошується про важливість розвитку і корекції дитини раннього віку з метою підготовки входження її в освітній простір, оскільки це є фундаментом інтегративно-інклюзивної освіти для дітей з РАС.
Домашнее визитирование рассматривается в статье как вид ранней психологической помощи родителям, воспитывающим детей с расстройствами аутистического спектра (РАС). Применение технологии домашнего визитирования, в рамках системы раннего вмешательства, позволяет предоставлять психологическую помощь семьям, воспитывающим детей с РАС раннего возраста. Работа, которая проводится специалистами в рамках домашнего визитирования, способствует коррекции развития детей и их дальнейшей адаптации в обществе путем создания оптимальных условий для развития ребенка по месту жительства. В статье рассматриваются принципы применения технологии домашнего визитирования и задачи, стоящие перед специальными психологами, которые работают с семьями, воспитывающими детей с РАС раннего возраста. Отмечается, что кроме разработки информационных и методических материалов для родителей нужно разработать и утвердить пакет документации, необходимой для установления нормативно-правовых отношений, для фиксирования специалистами в ходе работы с семьей диагностических данных, результатов работы. Указывается на необходимость оценки эффективности работы специалиста-консультанта по домашнему визитированию с семьями, как количественной, так и качественной. Отмечается важность развития и коррекции ребенка раннего возраста с целью подготовки вхождения его в образовательное пространство, поскольку это является фундаментом интегративно-инклюзивного образования для детей с РАС.
Homemade choir of considered in the article as an early form of psychological assistance to parents of children with autism spectrum disorders. Application of Technology choir of the home, within the early intervention system, allows us to provide psihologogichnu assistance to families with children with autism spectrum disorders early age. The work, which is carried out by experts under the choir of the home contributes to the correction of children and their further adaptation in the society by creating optimal conditions for the development of the child's place of residence. The article deals with the application of the principles of technology and home choir of the challenges facing professionals who work with families of children with autism spectrum disorders early age. It is noted that in addition to the development of information and guidance materials for parents need to develop and approve a package of documents necessary to establish the legal and regulatory relations, to fix the specialists in working with a family of diagnostic data, the results. The necessity of evaluating the performance of the expert-consultant choir of home with their families, both quantitative and qualitative. The importance of development and correction of the young child in order to prepare its entry into the educational space, as it is the foundation of integrative and inclusive education for children with autism spectrum disorders.