Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психологічна корекція ускладненого спілкування в учнів шкіл-інтернатів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Улунова, Ганна Євгенівна
dc.date.accessioned 2012-11-29T22:14:47Z
dc.date.available 2012-11-29T22:14:47Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Улунова, Ганна Євгенівна. Психологічна корекція ускладненого спілкування в учнів шкіл-інтернатів : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Г. Є. Улунова ; наук. кер. Л. В. Долинська ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1853
dc.description.abstract Дисертація присвячена проблемі корекції ускладненого спілкування в учнів шкіл-інтернатів. Здійснений аналіз змісту понять “ускладнене спілкування”, “дефіцитне спілкування”, “дефектне спілкування”, “деструктивне спілкування”. Визначені чинники та критерії ускладненого спілкування. Проаналізований стан розробки проблеми корекції ускладненого спілкування у вітчизняній та зарубіжній літературі. Удосконалений психодіагностичний інструментарій з вивчення ускладненого спілкування в учнів шкіл-інтернатів. Розроблені та апробовані опитувальник з вивчення комунікабельних ускладнень спілкування в учнів-шкіл інтернатів та опитувальник з вивчення егоїзму в учнів шкіл-інтернатів. Поглиблені уявлення про особливості ускладненого спілкування в учнів шкіл-інтернатів. Досліджені чинники ускладненого спілкування в учнів шкіл-інтернатів. Визначений базовий чинник специфічного комплексу чинників ускладненого спілкування в учнів шкіл-інтернатів. Розроблена та експериментально перевірена програма з корекції ускладненого спілкування в учнів шкіл-інтернатів. ru_RU
dc.description.abstract The dissertation deals with correction of the miscommunication аmong pupils of boarding schools. The contens of concepts "miscommunication", "scarce communication", "defective communication", "destructive communication" were analysed. The factors and criteria of miscommunication are defined. The psychodiagnostic toolkit applied for studying the miscommunication among pupils of boarding schools is improved. A questionnaire on studying sociable difficulties in communication among pupils of boarding schools and a questionnaire on studying egoism displays among pupils of boarding schools are developed and approved. The ideas about pecularities miscommunication among pupils of boarding schools are extended. The factors of the boarding schools pupils` miscommunication are investigated. The base factor of the specific factors complex concerning miscommunication among pupils of boarding schools is defined. The program on correction of the boarding schools pupils` miscommunication is developed and experimentally checked. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject ускладнене спілкування ru_RU
dc.subject дефіцитне спілкування ru_RU
dc.subject дефектне спілкування ru_RU
dc.subject деструктивне спілкування ru_RU
dc.subject комунікативна депривація ru_RU
dc.subject самотність ru_RU
dc.subject тривожність ru_RU
dc.subject емпатія ru_RU
dc.subject егоїзм ru_RU
dc.subject конфліктність ru_RU
dc.subject особистісно-орієнтований підхід ru_RU
dc.subject miscommunication ru_RU
dc.subject scarce communication ru_RU
dc.subject defective communication ru_RU
dc.subject destructive communication ru_RU
dc.subject communicative deprivation ru_RU
dc.subject loneliness ru_RU
dc.subject anxiety ru_RU
dc.subject empathy ru_RU
dc.subject egoism ru_RU
dc.subject conflictness ru_RU
dc.subject personal-guided approach ru_RU
dc.subject.classification 159.922:37.018.32 ru_RU
dc.title Психологічна корекція ускладненого спілкування в учнів шкіл-інтернатів ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу