Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Готовність підлітків з порушеннями розумового розвитку до творчої діяльності на уроках літератури

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравець, Ніна Павлівна
dc.date.accessioned 2018-03-28T10:32:28Z
dc.date.available 2018-03-28T10:32:28Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Кравець, Н. П. Готовність підлітків з порушеннями розумового розвитку до творчої діяльності на уроках літератури / Н. П. Кравець // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Серія : Педагогіка : наук. журн. / Чорном. держ. ун-т ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2017. - Т. 303, Вип. 291. - С. 162-167. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18534
dc.description.abstract У статті розглянуто особливості, від яких залежить готовність підлітків з порушеннями розумового розвитку до творчої діяльності на уроках літератури, на основі чого визначено суб’єктивні та об’єктивні фактори. До суб’єктивних віднесено психофізичні особливості, притаманні даній категорії школярів. Об’єктивні проявляються завдяки незадовільному навчальному середовищу, що негативно впливає на формування готовності учнів до творчості на уроках літератури. ua
dc.description.abstract В статье определены факторы, влияющие на готовность подростков с нарушениями умственного развития к творческой деятельности на уроках литературы. Анализ экспериментальных данных позволил выявить субъективные и объективные факторы. Субъективные составили психофизические особенности данной категории учащихся. Объективные факторы проявились в недостаточной организованности учебной среды, что отрицательно влияет на формирование готовности к творчеству на уроках литературы. ua
dc.description.abstract The article deals with the readiness of mentally retarded teenagers to creative activities at literary lessons. The ability to be creative is provided by all components of the personality. However, these components of teenagers with intellectual disabilities are complicated by the following subjective factors: the somatic state; unsatisfactory reading and speaking skills; undeveloped reading comprehension skills; lack of interest in reading literature. The author considers the lack of a proper creative environment as an objective factor: insufficient usage by teachers of methodical and illustrative material of the textbook as well as innovative technologies of teaching literature in order to develop the skills of reading comprehension, developing an interest in reading literary works; mainly an indifferent attitude of parents to children’s reading. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во ЧНУ імені Петра Могили, 2017 ua
dc.subject підлітки з порушеннями розумового розвитку ua
dc.subject творча діяльність ua
dc.subject урок літератури ua
dc.subject суб’єктивні й об’єктивні фактори ua
dc.subject подростки с нарушениями умственного развития ua
dc.subject творческая деятельность ua
dc.subject урок литературы ua
dc.subject субъективные и объективные факторы ua
dc.subject teenagers with intellectual disabilities ua
dc.subject creative activity ua
dc.subject literature lesson ua
dc.subject subjective and objective factors ua
dc.subject.classification 376.056.34.016:821.161.2 ua
dc.title Готовність підлітків з порушеннями розумового розвитку до творчої діяльності на уроках літератури ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу