Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування педагогічної емпатії студентів інститутів мистецтв як засіб оптимізації процесу навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гавран, І. А.
dc.date.accessioned 2018-03-27T07:44:19Z
dc.date.available 2018-03-27T07:44:19Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Гавран, І. А. Формування педагогічної емпатії студентів інститутів мистецтв як засіб оптимізації процесу навчання / І. А. Гавран // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 19 (24). - С. 23-28. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18518
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі застосування методів формування педагогічної емпатії студентів як засобу оптимізації процесу навчання. Проведений аналіз різноманітних підходів до вирішення цієї проблеми у художньо-пізнавальній діяльності, у забезпеченні виховної функції музичного навчання, у дії психологічної розрядки засобами мистецтва. ua
dc.description.abstract The article devoted to the application of methods of formation of pedagogical empathy students as a means of optimizing the learning process. The author analyzed various approaches to solving this problem. Teaching empathy enables to perform choral conducting and preparing future teachers of music from the perspective of music and modernization of higher pedagogical education and requirements which makes future profession. The main objective is to overcome barriers of indifference and misunderstanding that is determined by cultural direction and development of creative and pedagogical potential of the young specialist, ready to work in the field of art education. The analysis of different approaches to solving this problem in the artistic and cognitive activities, providing educational function of music education, psychological discharge in action through art. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject педагогічна емпатія ua
dc.subject майбутній вчитель музики ua
dc.subject диригентсько-хорова діяльність ua
dc.subject методи навчання ua
dc.subject мистецтво ua
dc.subject психологічна розрядка ua
dc.subject pedagogical empathy ua
dc.subject the future teacher of music ua
dc.subject conducting and choral activities ua
dc.subject teaching methods ua
dc.subject art ua
dc.subject psychological discharge. ua
dc.subject.classification 37. 046. 16 : 177. 74 ua
dc.title Формування педагогічної емпатії студентів інститутів мистецтв як засіб оптимізації процесу навчання ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу