У статті розглядаються основні аспекти музично інструментального виконавства як художньо-педагогічної проблеми, вирішення якої невід‘ємно пов‘язане із засобами
художньо-педагогічного впливу на розвиток цього багатокомпонентного процесу, створюючи оптимальні вимоги для професійного становлення фахівця. Більш того, вони приховують в собі величезні резерви особисто-творчого розвитку в галузі музично- інструментального виконавства, коли всі зусилля спрямовуються на пошук можливостей
та шляхів їх реалізації. Аналізуються механізми впливу музично-інструментального виконавства на вирішення художньо-педагогічної проблеми, яка крім володіння комплексом професійних знань, умінь та навичок потребує творчого, креативного та нестандартного вирішення поставлених завдань.
The basic aspects of musical and instrumental performance as artistic and pedagogical problem are considered In the article whose solution is integrally connected with the means of
artistic and educational influence on the development of a multidimensional process that creates optimal requirements for professional development specialist. Analyzes the mechanisms of action of musical instrumental performance to decide the artistic and pedagogical problems, which in addition to possession of a set of professional knowledge and skills needs of creative and nonstandard tasks.