Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Творчий підхід у підготовці майбутніх учителів музики до роботи з хоровими колективами

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чинчева, Л. В.
dc.date.accessioned 2018-03-22T10:13:40Z
dc.date.available 2018-03-22T10:13:40Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Чинчева, Л. В. Творчий підхід у підготовці майбутніх учителів музики до роботи з хоровими колективами / Л. В. Чинчева // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 19 (24). - С. 53-56. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18435
dc.description.abstract Стаття розкриває особливості застосування творчого підходу в підготовці майбутніх учителів музики до роботи з хоровими колективами. Розглянута діяльність вчителя музики як суб’єкта педагогічної творчості, що виявляє особистісний рівень власної професійної індивідуальності, в якій концентрується його творчий підхід та потенційна готовність до виконання нестандартної продуктивно-перетворювальної роботи. Виокремлені рівні творчої підготовки студентів до виконання продуктивної діяльності. ua
dc.description.abstract The artic lereveals the peculiarities of using creativity in preparing future teachers to work with choirs. Activities of music teacher as subject of pedagogical creativity that reveals personalle velofown professional identity, which concentratedits creative potentialand willingness to performefficiently convertingnon-standard work. There sultofthis work should be the formation of a future teacher of music the desire to develop the irown creative style of, preparedness for systematic personal and professional self-humanistic orientation of whichi sadjusted to the professional "I - WE conception." In a modern information education, technology, personal development are the integral part of the educational process, which is essential to prepare professional specialist who can compete and samorealizovuvatysya in to day's socio-cultural space. Singled level of creative training of students in productive activities. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject творчий підхід ua
dc.subject підготовка майбутніх учителів музики ua
dc.subject робота з хоровими колективами ua
dc.subject рівні творчого розвитку ua
dc.subject креативність ua
dc.subject creativity ua
dc.subject preparation of future music teachers ua
dc.subject work with choirs ua
dc.subject levels of creative development ua
dc.subject creativity ua
dc.subject.classification 378.016:781 ua
dc.title Творчий підхід у підготовці майбутніх учителів музики до роботи з хоровими колективами ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу