ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Чень, Бо | |
dc.date.accessioned | 2018-03-22T09:49:47Z | |
dc.date.available | 2018-03-22T09:49:47Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Чень Бо Сутнісна характеристика готовності майбутнього вчителя музики до виконавсько-інтерпретаційної діяльності у процесі музично-інструментального навчання / Чень Бо // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 19 (24). - С. 98-102. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18433 | |
dc.description.abstract | Статтю присвячено дослідженню готовності майбутніх учителів музики до виконавсько-інтерпретаційної діяльності у процесі музично-інструментального навчання. Розглядаються провідні напрями реалізації можливостей виконавсько-інтерпретаційної діяльності як дієвого і творчо спрямованого аспекту підвищення фахової компетентності майбутнього викладача мистецьких дисциплін. На думку автора, методичні аспекти вирішення даної проблеми необхідно спрямувати на віднаходження студентом особистісно значущих смислів у змісті інтерпретованого музичного твору. | ua |
dc.description.abstract | The article is devoted to the study of readiness of future teachers of music to performance and interpretation activities. Deals with the leading directions of realization of the possibilities of performance and interpretation activities as aneffective and creatively directed to improve the professional competence of future teacher of music. Methodological aspects of this problem are directed on formation of skills of a student to find personality-relevant meanings in the contentartinterpretation of a musical work. Іnterpretation of music education hasalways been a subject of special attention of teachers-musicians. In its development, it was in direct proportion to the development of music in his stylistic changes and new approaches to the performing-interpretative activities. Author proposed metodic aspects solutions this problem with a view to development personality creative position students. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | готовність | ua |
dc.subject | виконавсько-інтерпретаційна діяльність | ua |
dc.subject | особистісно значущі смисли | ua |
dc.subject | методичні аспекти | ua |
dc.subject | reading | ua |
dc.subject | metodic aspects | ua |
dc.subject | performing and interpretation activities | ua |
dc.subject | personally significant meanings | ua |
dc.subject.classification | 378.016:781 | ua |
dc.title | Сутнісна характеристика готовності майбутнього вчителя музики до виконавсько-інтерпретаційної діяльності у процесі музично-інструментального навчання | ua |
dc.type | Article | ua |