Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Сутнісна характеристика готовності майбутнього вчителя музики до виконавсько-інтерпретаційної діяльності у процесі музично-інструментального навчання

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Чень, Бо
dc.date.accessioned 2018-03-22T09:49:47Z
dc.date.available 2018-03-22T09:49:47Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Чень Бо Сутнісна характеристика готовності майбутнього вчителя музики до виконавсько-інтерпретаційної діяльності у процесі музично-інструментального навчання / Чень Бо // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 19 (24). - С. 98-102. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18433
dc.description.abstract Статтю присвячено дослідженню готовності майбутніх учителів музики до виконавсько-інтерпретаційної діяльності у процесі музично-інструментального навчання. Розглядаються провідні напрями реалізації можливостей виконавсько-інтерпретаційної діяльності як дієвого і творчо спрямованого аспекту підвищення фахової компетентності майбутнього викладача мистецьких дисциплін. На думку автора, методичні аспекти вирішення даної проблеми необхідно спрямувати на віднаходження студентом особистісно значущих смислів у змісті інтерпретованого музичного твору. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the study of readiness of future teachers of music to performance and interpretation activities. Deals with the leading directions of realization of the possibilities of performance and interpretation activities as aneffective and creatively directed to improve the professional competence of future teacher of music. Methodological aspects of this problem are directed on formation of skills of a student to find personality-relevant meanings in the contentartinterpretation of a musical work. Іnterpretation of music education hasalways been a subject of special attention of teachers-musicians. In its development, it was in direct proportion to the development of music in his stylistic changes and new approaches to the performing-interpretative activities. Author proposed metodic aspects solutions this problem with a view to development personality creative position students. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject готовність ua
dc.subject виконавсько-інтерпретаційна діяльність ua
dc.subject особистісно значущі смисли ua
dc.subject методичні аспекти ua
dc.subject reading ua
dc.subject metodic aspects ua
dc.subject performing and interpretation activities ua
dc.subject personally significant meanings ua
dc.subject.classification 378.016:781 ua
dc.title Сутнісна характеристика готовності майбутнього вчителя музики до виконавсько-інтерпретаційної діяльності у процесі музично-інструментального навчання ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics